TST Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Klokken er 12:30 nå, skal ikke vinnerene være plukket ut nå? B) Vinnerne ER trukket, og de har fått sine nøkler. Se artikkelen :-) Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jay jeg vant, vinner aldri i slike konkuranser, bare synd at jeg reiser bort til dama i helga. Kanskje jeg skal late som jeg har fått svineinfluensa.... Uansett takk gamer.no Lenke til kommentar
Blyantkvesser Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Klokken er 12:30 nå, skal ikke vinnerene være plukket ut nå? B) Vinnerne ER trukket, og de har fått sine nøkler. Se artikkelen :-) Åja, da var jeg nok ikke så heldig denne gangen heller Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hah, så vant jeg virkelig! Tusen takk gamer.no! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Crazy zhit! JEG VANT! Tusen thanks, Gamer.no's. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 US BETA key funker fint nå. Har spilt betan ca 1 time, uten noe lagg antydninger! Bare husk å trykk join squad og ikke find game. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Klarte å få eu key annet sted noen som blir med å spille? psn: belfez Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Yey jeg fikk en nå er det bare å komme seg hjem fort som fanden. Må jo takke gamer og alle de som har støttet meg Endret 20. november 2009 av Zimmer Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Huff, vant ikke her eller på noen av de andre sidene jeg hadde testet ut. Håper virkelig jeg får tak i en kode, ser skikkelig frem til dette spillet! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Vant ikke, men fikk key fra Gamespot som noen her foreslo Bare håper den virker, så blir det spilling inatt. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Bare synd det ikke var til pc... Lenke til kommentar
kaptein krok Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Huff, vant ikke her eller på noen av de andre sidene jeg hadde testet ut. Håper virkelig jeg får tak i en kode, ser skikkelig frem til dette spillet! hei jeg har en nøkkel du kan få.er å treffe på mobil 46386285 Lenke til kommentar
kaptein krok Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Huff, vant ikke her eller på noen av de andre sidene jeg hadde testet ut. Håper virkelig jeg får tak i en kode, ser skikkelig frem til dette spillet! hei,jeg her 1 ekstra nøkkel Lenke til kommentar
Eslu Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) For dere som ikkje har skaffa seg Beta Key enda, ambefaler eg dere å gå til denne siden http://www.esl.eu/de/bfbc2/ for Europeeiske beta keys. Fikk det iløpet av 5 sekunder, siden eg allerede har konto der. Gamespot og IGN leverer bare amerikanske. Forresten, legg meg til på PSN. Så vi kan ha eit fullt norsk game Brukerid er: Elund57 *Edit: Fiksa link til adressen, siden det ikkje var så enkelt å finne den på google * Endret 20. november 2009 av Eslu Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Herlig at jeg fikk tak i en fra gamespot, dog amerikansk, men lagde bare en ny amerikansk bruker og lastet den ned og spilte så på min europeiske konto som fungerer knall. Koden fikk jeg etter få sekunder og det tar rundt 5 minutter å lage en ny amerikansk konto. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 den tyske ESL siden What the hell is the tyske ESL siden? (Esel. Haha.) Lenke til kommentar
Eslu Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 den tyske ESL siden What the hell is the tyske ESL siden? (Esel. Haha.) Sjekk om igjen, nå. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg vant, gitt. Takker og bukker for dette! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Om noen har en ekstra blir jeg svært takknemmelig om jeg kunne fått. (Nå har jeg begynt å tigge også. Great) Helst EU key. Lenke til kommentar
kaptein krok Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 jeg har fortsatt en betakeys til overs,bare ta kontakt Om noen har en ekstra blir jeg svært takknemmelig om jeg kunne fått. (Nå har jeg begynt å tigge også. Great) Helst EU key. vil du haaaaaaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå