Belfez Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 får ikke lasta ned engang jeg, har prøvd med både eu og us code The code you entered may not be correct or may no longer be valid.... Lenke til kommentar
gholie Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Når det gjelder amerikanske koder så må ein vente ei stund endå, har forstått det slik at ein kan aktivere dei rundt kl 12, nord amerikansk tid Endret 19. november 2009 av Gholie Lenke til kommentar
Blyantkvesser Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Æsj, har ikke fått kode enda <_< Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Er ikke klokken over 12 i nord amerika nå? Koden min virker fortsatt ikke... Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Oki, konkurransen vår er i gang. Denne gangen gjør vi en annen variant: Svar korrekt på to spørsmål for å bli med i trekningen i morgen formiddag. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Da har jeg svart, ble litt stresset da jeg fortet meg ned til svar feltet uten å lese oppdateringen så trodde med først dette var en "førstemann til mølla" konk. Men da kan jeg ta det med ro og håpe på det beste! Lenke til kommentar
gholie Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 ah, trudde eg var alt for sein der. Håper eg svarte riktig då! Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Noen så fikk lyst på spillet nå Lenke til kommentar
Slu Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg blir frustrert over at koden ikke funker på US PSN. Jeg fulgte guiden til punkt og prikke. Lenke til kommentar
Slu Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) ØYH! Nå funker det!! Edit: Har downloada og installert spillet og jeg befinner meg nå på menyen. Ser sweet ut, men jeg kan ikke finne noen servere. :S Selvom det er maange folk på leaderboards i full aktivitet eller noe, tipper jeg. Vet ikke... noen som har støtt på samme problem? Endret 19. november 2009 av Bananloffen Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Holder på å laste ned nå Leste i en annen tråd en annen som også hadde problemer med at det ikke var noen servere. Hvorfor kan ingen ting bare funke slik som det skal?.. Lenke til kommentar
Slu Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Holder på å laste ned nå Leste i en annen tråd en annen som også hadde problemer med at det ikke var noen servere. Hvorfor kan ingen ting bare funke slik som det skal?.. jah, ikkesant -.- Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) gamespot gir ut mange keys nå, fikk en Endret 19. november 2009 av Hermn Lenke til kommentar
Slu Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hehe. Jeg får håpe på at servere er lagt til i morgen når jeg står opp. ^^) Lenke til kommentar
CWH Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ut av rein nysgjerrighet, kor mangen treff fekk dykk på artikkelen i tida rett før konkurransen? Jeg tror vi er i området 175 000 visninger. En normal dag er på ca 100 000 visninger (kun redaksjonelt, ikke forum). Så disse ekstravisningene på svært kort tid (og sikkert en del f5 som ikke teller med) ble for tøfft for serveren tydeligvis. Det skal vi ikke ha noe av, så vi må dimensjonere. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Merkelig at dere har fått så få koder, når f.eks. Gamespot har fått så mange at de kan dele ut til hvem som helst. Lenke til kommentar
ThomasM_InnleggNO Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg presterte å skrive feil epost adresse , men er vel uproblematisk Merkelig at dere har fått så få koder, når f.eks. Gamespot har fått så mange at de kan dele ut til hvem som helst. Selv Dagbladet fikk vel 100stk Lenke til kommentar
Blyantkvesser Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Klokken er 12:30 nå, skal ikke vinnerene være plukket ut nå? B) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå