gholie Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Gamer.no har tekniske problemer. Vi jobber med saken. Dette utsetter den planlagte utdelingen av betanøkler til Bad Company 2. Frå Gamer sin Twitter. Rekner med at det betyr at det ikkje er eit poeng i å trykke F5 som ein gal nå? ;p Endret 18. november 2009 av Gholie Lenke til kommentar
OlaDonk_InnleggNO Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Samme her. Faen. ser ut til at siden ikkje takler traffikken som kom tenke deg var sikkert ein god del som pressa f5 når kl var 1min på 8 edit: tenkte meg det kom til og skje Endret 18. november 2009 av OlaDonk Lenke til kommentar
Moppskaft Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Det virker jo som det. Samme problem her. Så da ble det ingen betanøkkel på meg. Jaja, man har jo Assassins Creed 2 i morgen! Lenke til kommentar
Donbot Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Virker som gamer.no har krasjet ja. Ble nok for mye for serveren, at alle satt og oppdaterte Lenke til kommentar
Blyantkvesser Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Når er den utsatt til da? ;p Lenke til kommentar
Slu Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Tja, hva skjer nå da? Lenke til kommentar
OlaDonk_InnleggNO Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Når er den utsatt til da? ;p først må serveren restartes også må siden oppigjenn og gå.. så først da kan dem bestemme nytt tidspunkt.. kl. 21 kanskje? Tja, hva skjer nå da? Tipper ingenting enda Endret 18. november 2009 av OlaDonk Lenke til kommentar
Moppskaft Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Det er nå noen går sammen og later som de vet når siden er operativ igjen! Så lurer de til seg nøklene! Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Beklager dette. Vi vil annonsere et nytt tidspunkt for utdeling når Gamer.no er oppe og går igjen. Edit: Oki, da er vi tilbake. Nytt tidspunkt for utdeling av nøkler er klokken 21 i kveld! Endret 18. november 2009 av TST Nytt tidspunkt annonsert Lenke til kommentar
gholie Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ny sak klokka 21 i kveld, er berre å håpe på det beste Lenke til kommentar
Blyantkvesser Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Klokken 21, roger! B) Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ahaha, kort lunte nå ja, var like før jeg fant fram hammeren og knuste mobil bredbåndet mitt når "nettet" streiket akkurat kl. 20:00... Begynte å ane hva som var i gjerde når jeg kom meg inn på alle andre sider enn gamer da Lenke til kommentar
Blyantkvesser Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ahaha, kort lunte nå ja, var like før jeg fant fram hammeren og knuste mobil bredbåndet mitt når "nettet" streiket akkurat kl. 20:00... Begynte å ane hva som var i gjerde når jeg kom meg inn på alle andre sider enn gamer da Haha, tenkte akkurat det samme Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Merkelig at en konkuranse om en beta key til bad company 2 til bare ps3 kan være så populært at det tar knekken på gamer.no Endret 18. november 2009 av Naiits Lenke til kommentar
freddy99 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 ordnet meg akkurat en beta-nøkkel gjennom ign: gikk først til denne adressen:http://aniscartujo.com/webproxy/ skrev der inn adressen her:http://www.fileplanet.com/promotions/battlefield-bad-company-2/ må bruke en amerikansk konto, men det har vel de fleste uansett. Lenke til kommentar
gholie Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 ordnet meg akkurat en beta-nøkkel gjennom ign: gikk først til denne adressen:http://aniscartujo.com/webproxy/ skrev der inn adressen her:http://www.fileplanet.com/promotions/battlefield-bad-company-2/ må bruke en amerikansk konto, men det har vel de fleste uansett. Er ikkje det slik at ein kan bli banna frå PSN om ein blir tatt for å spele på ein amerikansk beta frå ein europeisk IP? Eller er eg heilt på jordet her? Lenke til kommentar
freddy99 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 får ikke håpe de gjør det. ser ikke ut til at de bryr seg om folk har us og japansk konto hverfall.... men eg garanterer ingenting Lenke til kommentar
PS3-spiller Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg tror ikke at det går an å spille med en amerikansk beta nøkkel i Europa. Lenke til kommentar
Slu Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Man er muligens litt ute på jordet, i såfall, ville jeg vel tro. Men vet ikke. Lenke til kommentar
freddy99 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 det går vel fint viss man har en amerikansk psn-konto tenker eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå