TST Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Vi deler ut et begrenset antall betanøkler til lesere våre. Les hele saken Oppdatering: Trådens emnefelt er oppdatert, ettersom nøklene nå er delt ut. Endret 20. november 2009 av TST Lenke til kommentar
sultenape Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 mee want blir spørsmålene stilt på forumet? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Spørsmålene havner i en egen nyhet på Gamer.no som vanlig, regner jeg med. Litt snaut med 25 nøkler til hele deres brukerbase, men dessto deiligere å faktisk få en nøkkel! Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Jeg spurte pent om flere nøkler, siden jeg også syns det var litt stusselig - men det var alt de hadde denne gangen. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Da blir det vel å sitte og oppdatere siden hele tiden fra klokken 19:55 :rolleyes: Tipper jeg kommer til å drite meg ut. Hater tidspress. Og det blir vel under minuttet før alle betanøklene er vekk. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Skulle gjerne hatt fatt i en av de. Får prøve mitt beste Lenke til kommentar
Moppskaft Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Så blir det en egen artikkel eller blir denne oppdatert? Selv om jeg tviler på jeg klarer det, så håper jeg at jeg blir en av de heldige ^^ Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Så blir det en egen artikkel eller blir denne oppdatert? Sakset fra artikkelen: "Disse vil vi dele ut til de første som svarer korrekt på to spørsmål i denne artikkelen i kveld klokken 20" Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Kan ikke si annet enn at jeg kommer til å sitte benket foran skjermen i kveld og håper på det beste! Lenke til kommentar
Slu Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hadde vært så utrolig deilig å vært en av de heldige her... Jeg brenner ordentlig for BF-serien, og dette ser helt knall ut! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Var med i første betaen av det forrige spillet og fikk sjokk om hvor bra Bad Company var Håper jeg vinner 1 av nøklene Lenke til kommentar
Moppskaft Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Så blir det en egen artikkel eller blir denne oppdatert? Sakset fra artikkelen: "Disse vil vi dele ut til de første som svarer korrekt på to spørsmål i denne artikkelen i kveld klokken 20" Ble litt usikker da jeg syns jeg leste at noen nevnte en egen artikkel. Men svarer vi på forumet eller ved epost? Beklager om spørsmålet er dumt.. Burde jo være epost da folk ikke bør lese svarene før etter konkuransen Lenke til kommentar
OlaDonk_InnleggNO Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Så blir det en egen artikkel eller blir denne oppdatert? Sakset fra artikkelen: "Disse vil vi dele ut til de første som svarer korrekt på to spørsmål i denne artikkelen i kveld klokken 20" Ble litt usikker da jeg syns jeg leste at noen nevnte en egen artikkel. Men svarer vi på forumet eller ved epost? Beklager om spørsmålet er dumt.. Burde jo være epost da folk ikke bør lese svarene før etter konkuransen alt gjøres på denne siden du får opp valgalternativer også skriver du inn navn og epost etterpå Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Helvete. Kommer meg ikke inn på artikkelen!! Neeeeeeii! Lenke til kommentar
gholie Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Og nå som konkurransen starter kan eg ikkje åpne gamer.no sida, great. :< Lenke til kommentar
Moppskaft Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg er redd nå. Kommer ikke inn på siden Lenke til kommentar
gholie Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg er redd nå. Kommer ikke inn på siden Heh, virker som at heile konkurransen tok ned gamer.no, BF er farlege saker! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Kommer hverken inn på Gamers hovedside eller selv artikkelen. Har hele siden krasjet? Lenke til kommentar
Blyantkvesser Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg kommer heller ikke inn på siden <_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå