GizmoRonimo Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Jeg har kanskje tenkt til å ha et akvarium i sideplata på Chieftec'en min. Men jeg får se....Det blir i allefall ikke så stort. Og det blir vel plassert der hvor man egentlig bare hadde sett bare PSU'en. Dypt kan det heller ikke være, så jeg får vel skaffe små fisk... Nå kan jeg heldigvis si at jeg jobber i et glassfirma, pluss at svigerfaren min er verktøymaker og platearbeider.... Men før akvariet (Evt.) så er det andre planer: -Playstation i toppen av kassa -Styreenheten til PSX i 5.25 bay (Power-Reset-Open) -Gameportene til PSX i 5.25 bay -lage ny bakplate...(De er stygge på Chieftec-towere) -Lakke bakplata svart -Bytte til svarte pop-nagler -Lakke inv. kasse & PSU i svart -Løpende lys i døra foran -20x4 tegn's LCD, også i døra foran -Diverse belysning av PSX -Svarte elektriker-rør for 'Styling' av alle kabler Det gjelder både HDD, FDD, PSU, CD, SCSI +++ -Vurderer 5" LCD skjerm på insiden av døra oxo :smile: -Da må jeg oxo ha med VCD mod til PSX'en -Farian! Da må jeg vel ha en Video linje dobler oxo? Fy...llekule...!! --== Kan noen selge meg penger...billig? --==Også komplett pin konfigurasjon på Playstation --==Er det noen som vet om man kan oppgradere CD-ROM'en på en PSX fra 2x til 4x selv? [ Denne Melding var redigert av: GizmoRonimo på 2002-04-19 02:23 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå