|h8myself Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Jeg skal begynne å ødelege (modde) ett gammelt kabinett jeg har hatt stående... Ser denne skissen bra ut ? http://bv.evilspurv.net/bx.jpg Jeg tar gjerne imot komplimenter for det kunstneriske grafiske talentet jeg her har vist ! :smile: Lenke til kommentar
Energi Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Joda en riktig så flott skisse du har der. En liten ting med jeg ikke er helt med på : Burde ikke luftstrømmen gått andre veien? Da varm luft stiger og vil da bli sugd ut øverst i kabinettet. Sånn har i alle fall jeg det i mitt kabinett. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Er enig med deg der ja! Dette fordi psu'en blåser lufta ut bak. Dessuten så bør det være plassert ei eller to vifter rett bak cpu slik at den varmeste lufta har kortest mulig vei ut av kabinettet. Oxo det du sa ut at varmen stiger dah :smile: [ Denne Melding var redigert av: Corleone på 2002-02-04 10:13 ] Lenke til kommentar
mehmeh Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 (endret) Endret 5. juni 2010 av mehmeh Lenke til kommentar
|h8myself Skrevet 4. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2002 Greit, jeg har snudd viftene nå. Quote: On 2002-02-04 08:09, Corleone skrev:Dessuten så bør det være plassert ei eller to vifter rett bak cpu slik at den varmeste lufta har kortest mulig vei ut av kabinettet. Men hvor mener du den eller de viftene burde være Corleone ? Lenke til kommentar
The man! Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 begynner ikke folk å bli litt lei av den samme moddinga hele tiden? (plexi,neon,vifter) Lenke til kommentar
|h8myself Skrevet 4. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2002 Jo, men vifter må jeg bruke... Ellers smelter maskina :sad: Og neon og plexi er enkelt, kult og praktisk. Men jeg er svært takknemlig for eventuelle ideer du, eller andre, skulle komme med. Jeg har 4 kabinetter til disposisjon så det er bare å fyre løs... _________________ Chieftec DX-01B-D m/dør Sort AmdXP1700+ @ 1.466Ghz gidder ikke klokke Asus A7V133 Socket A 384 PC133SDram WD Caviar 100Gb + 2 til Asus PCI V7100 GeForce2 MX-400 SB live 5.1 LG 19" [ Denne Melding var redigert av: |h8myself på 2002-02-04 16:20 ] Lenke til kommentar
seric Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 har ett kabinett til en 486 jeg tror jeg skal sette av til Akvarium eller.no... Innmaten skal jeg sette i ei søppelbøtte og se om jeg får det til å funke der Lenke til kommentar
andgob Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 bytt ut f tastene (de øverste på tastaturet) på tastaturet med legoklosser. det er rimlig rått og funker fint, da kan du bygge trær og sånt oppå... Lenke til kommentar
Vile Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Quote: On 2002-02-04 21:58, andgob skrev:bytt ut f tastene (de øverste på tastaturet) på tastaturet med legoklosser. det er rimlig rått og funker fint, da kan du bygge trær og sånt oppå... Dette prøvde jeg på, men fikk ikke festa legotastene i det hele tatt...Hvordan festet du de? Prøvde selv med superlim, fikk så og si ikke noe kontakt. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Burde funke bedre med epoxy, eller bruke "ca" lim med "kicker" (akkselerator). Bruk epoxy, minst slit :smile: (haha, stakkars logitech ) Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Quote: On 2002-02-04 16:14, |h8myself skrev:Men hvor mener du den eller de viftene burde være Corleone ? Ser at du har Chieftec, så da vet du jo hvo de bør plasseres. Bare se etter! Lenke til kommentar
|h8myself Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 Quote: On 2002-02-05 03:17, Corleone skrev:Ser at du har Chieftec, så da vet du jo hvo de bør plasseres. Bare se etter! Ja ok, nå fatter jeg. Men det er ikke Chieftec'en jeg modder nå. Quote: On 2002-02-04 21:58, andgob skrev:bytt ut f tastene (de øverste på tastaturet) på tastaturet med legoklosser. det er rimlig rått og funker fint, da kan du bygge trær og sånt oppå... Trær ? Hva skal jeg med trær ? :razz: Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Ok, men du ser i hvertfall hvordan viften(e) bør plasseres for utblåsing. Lenke til kommentar
seric Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Er det Chieftec kabinettet du skal modde, eller er det ett gammelt ett? Det er vel uansett ikke vanskelig å se om det er ledige plasser til vifter, og hvis ikke er det bare å borre noen :wink: Lenke til kommentar
|h8myself Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 Jeg vet hvordan de skal plasseres i Chieftec'en, det er ikke no problem. Men jeg skal modde et kabinett fra 1994... Bynner å trekke på årene, så det blir vel litt drilling og boring og kutting :smile: Lenke til kommentar
chris_83 Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Jeg sier bare en ting. Vannavkjøling uten en eneste vifte. Lenke til kommentar
|h8myself Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 Jo, men det bråker ikke og det er for lettvint med vann. Mye artigere å slite me aktiv kjøling :smile: Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Quote: On 2002-02-05 14:49, |h8myself skrev:Jeg vet hvordan de skal plasseres i Chieftec'en, det er ikke no problem. Men jeg skal modde et kabinett fra 1994... Bynner å trekke på årene, så det blir vel litt drilling og boring og kutting :smile: Skjønner du ikke? Cheiftec-kabinettet ditt fungerer som en mal for hvordan du bør plassere viftene i det gamle kabinettet du modder. Lenke til kommentar
|h8myself Skrevet 7. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2002 Jeg skjønner, men det er dessverre ikke plass dær, det er svært lite. :sad: Men jeg finner vell på noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå