Gå til innhold

Ser dette bra ut ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda en riktig så flott skisse du har der. En liten ting med jeg ikke er helt med på : Burde ikke luftstrømmen gått andre veien? Da varm luft stiger og vil da bli sugd ut øverst i kabinettet. Sånn har i alle fall jeg det i mitt kabinett.

Lenke til kommentar

Er enig med deg der ja! Dette fordi psu'en blåser lufta ut bak. Dessuten så bør det være plassert ei eller to vifter rett bak cpu slik at den varmeste lufta har kortest mulig vei ut av kabinettet. Oxo det du sa ut at varmen stiger dah :smile:

[ Denne Melding var redigert av: Corleone på 2002-02-04 10:13 ]

Lenke til kommentar

Greit, jeg har snudd viftene nå.

Quote:

On 2002-02-04 08:09, Corleone skrev:

Dessuten så bør det være plassert ei eller to vifter rett bak cpu slik at den varmeste lufta har kortest mulig vei ut av kabinettet.

Men hvor mener du den eller de viftene burde være Corleone ?

Lenke til kommentar

Jo, men vifter må jeg bruke... Ellers smelter maskina :sad: Og neon og plexi er enkelt, kult og praktisk. Men jeg er svært takknemlig for eventuelle ideer du, eller andre, skulle komme med. Jeg har 4 kabinetter til disposisjon så det er bare å fyre løs...

Chieftec DX-01B-D m/dør Sort

AmdXP1700+ @ 1.466Ghz gidder ikke klokke

Asus A7V133 Socket A

384 PC133SDram

WD Caviar 100Gb + 2 til

Asus PCI V7100 GeForce2 MX-400

SB live 5.1

LG 19"

[ Denne Melding var redigert av: |h8myself på 2002-02-04 16:20 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-04 21:58, andgob skrev:

bytt ut f tastene (de øverste på tastaturet) på tastaturet med legoklosser. det er rimlig rått og funker fint, da kan du bygge trær og sånt oppå...

Dette prøvde jeg på, men fikk ikke festa legotastene i det hele tatt...Hvordan festet du de? Prøvde selv med superlim, fikk så og si ikke noe kontakt.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-05 03:17, Corleone skrev:

Ser at du har Chieftec, så da vet du jo hvo de bør plasseres. Bare se etter!

Ja ok, nå fatter jeg. Men det er ikke Chieftec'en jeg modder nå.

Quote:

On 2002-02-04 21:58, andgob skrev:

bytt ut f tastene (de øverste på tastaturet) på tastaturet med legoklosser. det er rimlig rått og funker fint, da kan du bygge trær og sånt oppå...

Trær ? Hva skal jeg med trær ? :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-05 14:49, |h8myself skrev:

Jeg vet hvordan de skal plasseres i Chieftec'en, det er ikke no problem. Men jeg skal modde et kabinett fra 1994... Bynner å trekke på årene, så det blir vel litt drilling og boring og kutting :smile:

Skjønner du ikke? Cheiftec-kabinettet ditt fungerer som en mal for hvordan du bør plassere viftene i det gamle kabinettet du modder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...