Thomaas_InnleggNO Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Den har periodar der den funkar heilt fett, så plutseleg har den periodar der den koblar seg av og på igjen av og til... Det er ei gammal Microsoft mus. Datamusa mi: Eg forstår ikkje heilt problemet, kan vere ledninga, men synest det er rart med tanke på att den har gode perioda innimellom der den funka fett lengje. Uansett, så kjem detta til å falle ned på att eg må kjøpe meg ei ny mus i nermere framtid... nokon tips? vil ikkje ha noke avanserte stuffs eller småe muser. Treng egentlig ikkje noke meir avansert mus enn det eg har no, og den skal ikkje vere lita eller altfor stor xD ca samme størrelse (sjå bilde, veit ikkje korsen eg skal forklare størrelsen ) Lenke til kommentar
Bata Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Vanlig problem. Spesielt med Logitech G5 , men det der ser ut som ei intellimus da Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Mus er forbruksvare (i alle fall for min del). Den kjipe Logitech "value" som de fleste butikkene har kjøpt inn i bulk funker fint til det meste. Koster rundt en hundrings. Lenke til kommentar
Thomaas_InnleggNO Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 ja, musa har vart ei stund... så forbruksvare kan du godt kalle det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå