mcgroven Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Electronic Arts svinger muligens slaktekniven i kveld. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 En av de bedre spillstudioene til EA vil nå jeg påstå... synd :/ Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Er ikke heeeelt sikker, men tror da det var den australske "vingen" som utviklet Mercenaries. Ihvertfall nummer 2 i serien. Hvis jeg ikke tar feil er jo da Mercenaries-skaperen allerede nedlagt (mener å huske at utvikler-videodagbøkene til Pandemic var på australsk). Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Alt ligger til rette for at det sabotør spillet blir en stor suksess og EA sitter med skjegget i postkassa altså^^ Lenke til kommentar
Durmwind Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Helt Seriøst. Nå MÅ EA slutte å kjøpe opp "vellykkede" og kjente spillutviklere bare for å få kloa i IPen de innehar. Slik som her, hvor de har kjøpt opp en stor spillutvikler og begynner å stenge ned hele utvikler studio. Merk deg at det sikkert ikke er en eneste EA ansatt som har fått sparken. Bare oppkjøpte spillstudioer Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Å legge ned slike studioer skal de, men å punge ut milliarder for et norskt "facebook spill-firma"? JA JØSS! Jeg håper bare Dead Space 2 og Dante's Inferno kommer ut en gang i fremtiden (og Mirror's Edge 2, selv om dette er mest opp til DICE kan jeg vel tenke meg). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå