texaco Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hva er målene på en ATX PSU standard? isåfall.. noen som vet disse målene? (Lengde x Bredde x Høyde Takker på forhånd ... (mulig det var litt gæren kategori å poste dette i.. men siden det dreier seg om en ATX psu så vil jeg tro det har litt sammenheng med ATX standarden innenfor HK) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 86x160x140 mm (hxbxd om du ser et vanlig stående kabinett forfra, evt hxdxb om du ser inn i kabinettet fra siden) Måtte bare lete litt etter linjalen.. [Edit] My bad! :oops: Linjalen er knekt på ene siden så jeg startet på 10cm og glemte å korrigere for det... (Huff så distre jeg er i dag) PS. Det er en gammel LiteOn 200W ATX PSU, men de har vel samme målene alle PSU'ene bare det er ATX ? Lenke til kommentar
texaco Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 simen1: åssen psu har du? litt store mål det der ... Lenke til kommentar
eivtorg Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Er bare å gå inn på f.eks. komplett.no å se: Dimensjoner (BxDxH) 15 cm x 14 cm x 8.6 cm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå