VEH_InnleggNO Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Metal Gear Solid sniker seg inn på PSN. Les hele saken Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det beste spillet i serien, et av tidenes beste spill i mine øyne Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Misunnelig på Playstation-eiere nå gitt Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Artig, men invisterte i MGS i boks på Amazon.com tidligere i år, så tviler på at jeg kjøper dette. Men veldig artig for de som ikke har spillet, det er uten tvil noe av det beste jeg har spilt. Det som hadde vært virkelig gøy, var om de to MSX-spillene ble sluppet over PSN. Endret 17. november 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Awsome! Dette må jeg ha, MGS serien er jo helt fantastisk, anbefaler folk å se Retrospective hos GT, for de som ikke har gjort det =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå