mcgroven Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Nintendo forhaster seg ikke. Les hele saken Lenke til kommentar
melbye Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Skjønner ikke helt hvorfor enkelte har fått for seg at Nintendo må slippe en HD-konsoll når Wii fortsatt selger mer enn konkurentene og Nintendo mer eller mindre driter penger Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Nintendo har selv innrømmet at Wii har stagnert, og inntektene falt dramatisk i forrige kvartal. Klart man må finne nye måter å nå kundene på, selv om man har solgt veldig mange konsoller til nå. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Wii solgte over 500 000 sist måned i USA. Over 4 ganger så mye som konkurrentene. Med andre ord mye å gå på. Samtidig som det kommer en ny farge nå. Regner med Wii vil nå minst 1 millioner i november - og kanskje 1.5 i desember. Samtidig har det ikke vært de store lanseringene på konsollen heller. Når det gjelder Wii HD har ikke akkurat Nintendo hastverk. Fremdeles mye å tjene på Wii og DS. Tror heller vi får en ny DS først. Eller mer presist en GameBoy arvtaker. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hva er det de skal endre på igjen? Hvis de velger å gå samme veien må det da være no helt fantastisk? Lenke til kommentar
Nintendodude Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Blir spennedne å se hva som skjer fremover for Nintendos del. Klarer de å revolusjonere Wii-konseptet enda mer? Når det kommer til Wii-HD så er jeg ikke interesert. Hadde ikke kjøpt meg en ny Wii uansett. Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 De kan gjerne komme med noen fristende spill så jeg kan kjøpe. Eneste som frister på en evighet er New Supermario Bros Wii Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Er enig i at det tar for lang tid mellom hvert skikkelig kjempespill, men når de først kommer er det som regel 10/10 spill. Nå kommer ivertfall Red Steel 2 i februar 2010. Metroid Other M og Galaxy 2 håper og tror jeg kommer i 2010 også. Nye Zelda kanskje i 2011? Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Så lenge Nintendos teknologisk-tilbakestående (og kanskje ikke bare teknologisk) produkter selges som hakka møkk er det vel ingen grunn til å anstrenge seg? Før HD (som burde være en selvfølge i 2010) dukker opp i spillselskapet ser jeg for meg at Nintendo gjenger seg med Blizzard og lager en Wii-versjon av WoW bare for å gjøre dritten skikkelig gjennomført og bestselgende. Go Nintendo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå