Joachim_F Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Nå kan du teste det offisielle spillet til storfilmen Avatar. Les hele saken Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Pandora? Heter ikke verdenen i Borderlands det samme? Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Planeten i "The Jesus Incident" heter også for Pandora. Men utgangspunktet er de gamle grekernes Eva-skikkelse: Pandora. Det var hun som (slik kvinner har for vane å gjøre) slapp ondskapen inn i verden. *edit* tegnsetting Endret 17. november 2009 av Miles Teg Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Noen som har prøvd dette enda? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg spilte det litt under sommerens Gamescom, kan ikke si jeg fikk bakoversveis. Minte om en billig klone av Lost Planet og Halo, men det kan jo hende det jeg testet ikke var representativt. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Noen som har prøvd dette enda? Prøvde det tidligere i høst. Det var ikke noe spesielt på noen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå