HerrGhost Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg vil gjerne ha noe av DVD samlingen min på playstation portablen min og lurer derfor på om det finnes noe gode DVD rippeprogrammer. Skal bare bruke det for å få dvd'ene på psp'en min, skal ikke brukes til noe ulovlig. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Jeg bruker Handbrake til slikt, nå bruker jeg det for det meste til å konvertere til iPod'en min, men det finne mange innstillinger og formater du enkelt kan endre på, og jeg tror du skal kunne bruke det for PSP. Finnes til Mac og Windows. Handbrake. Endret 16. november 2009 av Mokko Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Funker flott dette. Takk skal du ha Da blir det ikke flere kjedelige bussturer heretter. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 kan eg konvertere filmer som allereide ligger på pc'n med dette? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Ganske sikker på at du kan det, ja. Lenke til kommentar
ruhande Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hvordan får man cover art og annen tag-informasjon på de rippede filmene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå