døderlein Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 er det mulig å kjøre f.eks et spill (med joystick) på tv-ut, mens vanlig windows desktop på vga-skjermen (musen og keyboardet er "koblet" til dette vinduet, hvor man kan f.eks internette e.l), eller er dette praktisk talt umulig? Lenke til kommentar
bambam Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Dette lurer jeg også på. Har hørt at det ikke skal gå an og ha spill på en skjerm, og explorer på den andre(og bruke disse), hvis spillet har en sentrert mus. Som de fleste fps spill har. Men tror det skal gå med strategi spill, der musa er fri. Slå meg hvis jeg tar feil. Går ut fra at det er dette du lurer på. Lenke til kommentar
555 Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg har to skjermer og ser spill på ene og win på andre. Men di fleste spill minimerer seg når jeg trykker på desktopen Lenke til kommentar
døderlein Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 finnes det kanskje et program som lar oss gjøre dette? bør jo gå an... går jo an å kjøre to OS med vmware f.eks. så hvorfor ikke dette...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå