PeanutButterJelly Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hei på dere, er det noen fler som har problemer med at spillet krasjer? Spillet mitt (kjøpt på steam) krasjer ofte. Nå i det siste har det krasjet hver gang jeg går i kamp. Spillet stopper og går ut i windows (appcrash). Noen som vet hva dette kan skyldes? det her er krise!! Håpfull hilsen 2mas Lenke til kommentar
.Winter Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Krasjer med meg også, men det virker helt tilfeldig. Av og til etter 5 minutter. Eller etter 5 timer. Irriterende. Har desverre ingen aning hva det skyldes Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hos meg har det bare krasjet en gang...det var igår - mulig det vil skje oftere. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 For varmt. Åpne kabinettet, støvsug. Lenke til kommentar
PeanutButterJelly Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 For varmt. Åpne kabinettet, støvsug. god ide! takker:) Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Eventuelt ha kabinettet åpent og sett en vifte til å blåse inn i det (snakker om sånn vifte du har på rommet om sommeren). Lenke til kommentar
Bata Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Eventuelt ha kabinettet åpent og sett en vifte til å blåse inn i det (snakker om sånn vifte du har på rommet om sommeren). Måtte selv gjøre dette i sommer, rett og slett fordi jeg bor i tredje etasje i ei blokk hvor det blir varmt. Lenke til kommentar
PeanutButterJelly Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Fant ut av problemet. Lastet ned gamle (v190.62) nvidia drivere. De nyeste driverne er bugget på DA:O. Nå krasjer spillet sjeldent:) Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Bra at det funket til slutt! =D Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hadde samme problem. Oppdaterte driveren til mitt GeForce-kort, og da funket det fett. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Har begynt å fryse et par ganger i det siste hos meg :/ Må restarte datamaskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå