Gå til innhold

Modern Warfare 2 på PS3, NAT moderate

Anbefalte innlegg

Beklager hvis dette er tatt opp før. Jeg har Modern Warfare 2 til PS3. Fantastisk spill forresten. Men la merke til en ting i går kveld da jeg skulle spille multiplayer med en kompis. Det er at jeg har NAT moderate. Vi klarte ikke å koble opp mot hverandre, hverken på party greiene, eller på Spec Ops. Han har NAT open. Etter å ha googlet litt, fant jeg ut at begge må ha NAT open for å koble sammen. Stemmer dette?

Men uansett, jeg synes det er rart at jeg får NAT moderate, jeg har nemlig NAT Type 2 på selve PS3'en, og Upnp eller hva det heter, er aktivert. Så alt skal ligge til rette. Dessuten, jeg har kjøpt MW2 til pc'en min også, og der får jeg NAT open på multiplayer.

Derfor har jeg en liten mistanke om at det kan være server/matching greiene til Sony som ikke funker 100% enda. Jeg vet at de hadde problemer i forrige uke.

Andre som har lignende erfaring? Hva kan eventuelt gjøres for å få NAT open på PS3?

Takk for svar.

Endret av Jnordg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppdatering: Har snakket med Playstation support, (Hotline nr: 820 68 322) de mente at det skulle ikke ha noe å si at man har NAT moderate, man skal ha full funksjonalitet allikevel. Spille med kompiser osv. Alle trenger ikke ha NAT open.

Men det han sa var at det fortsatt er litt problemer med server/multiplayer opplegget fra Sony sin side pga stor pågang. Det kan funke perfekt et par timer for deretter å få problemer en stund. Man må vel bare prøve seg fram, til slutt funker det vel for alle.

LordShaft: sjekk om du har Upnp aktivert i ruteren din, det kan være en fordel. Eller kanskje slå av brannmuren på ruteren. Restart alt og prøv igjen. Se hvilken NAT du har i menyen på Xboxen, kjør en nettverkstest. Kanskje det kommer tips/info om hva du kan gjøre for å endre NAT, du må vel ha type 2 på Xbox også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...