Joachim_F Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 I februar kommer Sky Crawlers: Innocent Aces til Wii. Les hele saken Lenke til kommentar
Big aim Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Blir forhåpentligvis kvalitet. Personlig savner jeg Pilotwings serien. Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Høres spennende ut, trolig et kjøp Lenke til kommentar
melbye Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Søren meg på tide. Lenke til kommentar
Zhaka Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Håper det blir like dårlig som Wing Island. Tviler på at det blir et kjøp, uansett. Lenke til kommentar
thomasheger Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg så filmen i Tokyo for et halvannet år siden. Fet film visuelt sett, skjønte derimot ingenting av handlinga. Tror heller ikke engelsk teksting ville hjulpet. Hvordan spillet blir? Vel, hadde vært kult om man skulle styre jetjagerne ved å holde Wiimoten som om man skulle kaste et papirfly. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå