OHJohansen Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Nå kan du kommunisere med kundeservice hos Canal Digital via ny chattjeneste. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Tror det må være en av Norges mest utakknemlige jobb... Sitte å prøve og forsvare elendige digitale mottakere som de må vite ikke holder mål. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Jeg forsøkte å spørre hvorfor EPG på Tv2 ikke fungerer, og svaret jeg fikk var "Kan du forsøke å ringe kundeservice?" Fin tjeneste :-) Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Denne typen tjeneste har vært tilgjengelig lenge hos IKEA =) Fungerer bra for de som gidder å ta seg bryet med å gå inn å benytte seg av denne tjenesten. De slipper unna masse kø! Har selv sittet å betjent dette Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 EPG på TV2 fungerte ikke hos meg heller, inntil jeg var så glup at jeg søkte den inn på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg