Joachim_F Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 IO Interactive jobber visstnok med et helt spesielt spill. Les hele saken Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 ...en ustoppelig trang til å si «...» hele tiden. Hvordan uttaler man egentlig "..."? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Kommer vel ann på hvilket språk man bruker. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Innbiller meg at det lyder som et kort gisp. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Kunne gjerne tenkt meg et Kane & Lynch som ikke hadde alle de flaue og frustrerende feilene fra det første spillet. Grunnidéen var jo god, det var bare utførelsen det skortet på. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Med unntak av noen veldig frustrerende situasjoner, synes jeg Kane & Lynch leverte mye herlig moro i coop-modus. Tipper det ikke var like godt hvis man spilte alene. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg spilte Kane & Lynch alene, og det var en fornøyelig opplevelse. Var selvfølgelig noen ting som skurra, men helhetlig var det en bra opplevelse Ser frem til oppfølgeren i hvertfall, lurer på hvordan de gjør det med valget man kunne ta på slutten av det første ? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Med unntak av noen veldig frustrerende situasjoner, synes jeg Kane & Lynch leverte mye herlig moro i coop-modus. Tipper det ikke var like godt hvis man spilte alene. Godt mulig, jeg spilte kun alene. Altså, jeg likte spillet, og var langt i fra enig i totalslakten som spillpressen tydeligvis hadde bestemt seg for å levere - men de hadde jo noen poenger også. De svakere elementene ødela imidlertid ikke spillet fullstendig, slik de fremstilte det. De bare ... Gjorde det dårligere enn det kunne ha vært. Endret 16. november 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Kane and Lynch er vel min skyldige hemmelighet. Et spill jeg faktisk likte utrolig godt, som jeg mener ikke fortjente all slakten den fikk via media. Konseptet alene var jo spennende nok. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Kany and Lynch hadde stort potensiale, men fikk i mine øyne den kritikken det fortjente. Jeg synes feks Army of Two var et langt bedre coop-spill. Uansett så håper jeg de får tatt ut potensialet med et nytt spill. Gleder meg også stort til Hitman. Fikk nesten lyst til å spille Blood Money igjen, men da må jeg finne igjen RGB-kabelen til Xboxen min for å sette den på 60Hz eller hva det var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå