Bebeluv Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hvis MS skulle ha gitt Silver-medlemmene de samme frynsegodene som Gold-medlemmene får hadde det vel vært liten vits i å ha et slikt abonnement hadde det vel? Når disse løsningene først eksisterer er det jo klart at de betalende kundene burde få tilgang til mer enn de som ikke gjør det. For meg så er Gold for online spilling. Om du mener det er liten vits å ha Gold om man ikke får facebook og videostore så kan jeg spørre, spiller du online? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Selvfølgelig spiller jeg online (når jeg har nett), men jeg bemerker kun at det er forståelig at MS vil at de nyeste funksjonene skal komme til Gold slik at de kanskje får tjent inn på folk som da kanskje hopper fra Silver til Gold. Sunt forretnings-vett dette. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Trudde det var 14 dager eller no man kunne leie filmen or so.. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Trudde det var 14 dager eller no man kunne leie filmen or so.. Man kan leie den i 14 dager så lenge man ikke starter den. Når man først har startet filmen har man 24 timer på seg til å se den ferdig. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ok, jeg er ikke fornøyd at the moment! Skulle leie TROY ved å laste den ned før jeg så den, men nå etter flerfoldige timer har nedlastingen stoppet på 36%. Nå er jeg tilbake på 1%! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Harry potter filmen som kommer i salg i dag på dvd/bd ligger på zune nå Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Troy? Den så jeg ikke, synes utvalget var dårlig. Men jeg liker idè`en at vi kan leie film. Bare det kommer litt nyere filmer som er laget i 2000 i stedet for 1984.. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Jeg syntes også at utvalget var dårlig, men når jeg fant ut at jeg var på "aktuelt" fanen eller noe, så gikk det opp et lys for meg Må si jeg ser frem til å få teste om det funker når jeg kommer hjem i dag... Blir veldig skuffet hvis ikke det funker med den andre filmen jeg kjøpte i går ihvertfall..! Endret 18. november 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Oleido Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 iceman,bare sjekk at du får sett trailer av filmen først. i går så det det i alle fall en del filmer som ikke ville starte trailerne. kanskje ikke alle filmene er koblet opp helt enda? veldig lovende forresten at den nyeste harry potter filmen er der nå, samme dag som i butikkene. det betyr jo at nye filmer blir nok ingen mangelvare i tiden som kommer. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Traileren funka fint Lenke til kommentar
Oleido Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg har ikke Gold og ikke vil jeg fornye det for filmtjeneste eller fjesboken Litt surt for oss som har Silver og ikke får nytet noenting... skrur du noen gang på din 360? man må da ikke ha gold for å bruke zune filmtjenesten. sier jo seg selv. de vil jo at så mange som mulig skal leie filmer. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Er det trygt å leie film? Har hørt folk som betaler og ikke får filmen sin, og det er veldig dumt Endret 20. november 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Det er vel litt serverstress den første dagen (som med alt annet), men jeg tror virkelig ikke at Microsoft hadde lansert en tjeneste de har lagt så mye press på uten at den fungerer. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Troy? Den så jeg ikke, synes utvalget var dårlig. Men jeg liker idè`en at vi kan leie film. Bare det kommer litt nyere filmer som er laget i 2000 i stedet for 1984.. Helt enig, men det blir sikkert bygd opp et stort utvalg med tiden ^^ Lenke til kommentar
Oleido Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Men er det trygt å leie film? Har hørt folk som betaler og ikke får filmen sin, og det er veldig dumt nei, det er livsfarlig. også hørt om folk som fikk sitt kredittkort spredd over hele live etter de leide en film. men hvis du liker å leke med livet så kan du jo prøve å leie en film til 20kr og finne ut selv. men det betyr jo at du må skru på 360'en din og det er vel kanskje litt for drøyt. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Troy? Den så jeg ikke, synes utvalget var dårlig. Men jeg liker idè`en at vi kan leie film. Bare det kommer litt nyere filmer som er laget i 2000 i stedet for 1984.. Helt enig, men det blir sikkert bygd opp et stort utvalg med tiden ^^ Ja håper det Lenke til kommentar
Oleido Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 kommer inn nye filmer hele tiden. chronicles of riddick der også nå. 125 filmer nå så det har kommet 6-7 flere filmer siden i går. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Skulle akkurat til å nevne det selv. Chronicles of Riddick liker jeg og blir muligens test filmen for kvelden. Må nesten teste dette systemet. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Synes det her virker veldig greit. Testa Avatar-greia nå og den starta instant med upåklagelig kvalitet. Men la merke til at det ikke var subtitles, noe jeg også leste et annet sted, dette må da komme? Har en kjæreste som ikke greier å se film uten tekst og håpa det her var tingen som gjorde at jeg slapp å kjøre til kiosken Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Men er det trygt å leie film? Har hørt folk som betaler og ikke får filmen sin, og det er veldig dumt nei, det er livsfarlig. også hørt om folk som fikk sitt kredittkort spredd over hele live etter de leide en film. men hvis du liker å leke med livet så kan du jo prøve å leie en film til 20kr og finne ut selv. men det betyr jo at du må skru på 360'en din og det er vel kanskje litt for drøyt. Skjer med at nye brukere er frekke i kjeften? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå