LarZen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Viss linjen min klarer å streame filmene kjapt nok, skal jeg nok benytte meg av denne tjenesten titt og ofte. Noen som vet hvilken linje hastighet som anbefales for både SD og HD? For full HD så må du ha en 4mb linje, filmen starter etter noen sekunder. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg lurer på hvordan dette vil fungere for meg som vanligvis bor i en hybelheim med 4 andre internettbrukere. Det blir nok ikke "on demand" nei. Jeg kommer dog til å teste Zune Marketplace nå som jeg er på besøk hos moren min. Konseptet er veldig bra, så jeg håper at MS lykkes med tjenesten. Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Kan man se filmer med andre på xboxen uten at du har kjøp filmen selv? i movie party eller no? Godt spørsmål. Litt teit om alle titterne må betale 65kr hver når man ofte ellers ser en leiefilm i stua med flere personer, men igjen vil det jo kunne åpne for flere stuer med mange personer i hver stue som kun betaler 65kr osv osv osv. Alle må sikkert paye ... Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Noen som har en liste over filmer som er tilgjengelig på release? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg prøvde å leie Watchmen i går kveld, men har for treg linje for "instant-on" som det heter. Har sirka 2-3 Mbps. Har også desverre bare 20GB HDD, og gadd ikke slette noe annet, så det ble ikke noe Watchmen. Har lenge vært ute etter filmleie på Xbox 360, så det er bra at det kommer til Norge. De legger inn nye filmer hver uke, eller noe sånt. Sjekket for noen uker siden, og det var en del nye filmer da jeg sjekket igjen i går. Lenke til kommentar
ARTO85 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 er det slik at man kan velge om man vil streame, eller om man vil laste ned til boksen? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ulempen med Zune er jo at utvalget er ganske lite enn så lenge, men det bør jo ta seg opp Det vil det nok ganske sikkert, ser ikke helt for meg at de lanserer en tjeneste her for så bare forlate den. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 er det slik at man kan velge om man vil streame, eller om man vil laste ned til boksen? Ja. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Kan man se filmer med andre på xboxen uten at du har kjøp filmen selv? i movie party eller no? Godt spørsmål. Litt teit om alle titterne må betale 65kr hver når man ofte ellers ser en leiefilm i stua med flere personer, men igjen vil det jo kunne åpne for flere stuer med mange personer i hver stue som kun betaler 65kr osv osv osv. Alle må sikkert paye ... Alle i party må betale. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Holder meg til Blu-ray da filmene som streames ikke sendes med HD lyd (Dolby True HD og DTS HD MA) Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hm... Det er total care for meg ja Så lenge det er DD 5.1 så holder det i massevis. Tror ikke jeg har øre til å høre forskjell ihvertfall Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Er man en sau om man liker god lyd? Selv kommer jeg til å ta i bruk tjenesten allerede ikveld for å sjekke hvordan dette fungerer, men jeg har full forståelse for at noen audiofile vil holde seg til blu ray som tross alt leverer en bedre lydopplevelse om man har anlegg til å spille av dette. Er det noen som har lister over filmer tilgjengelig ikveld? Er det relativt ferske filmer eller bare gamle slagere. Føler litt for Armageddon ikveld. Etter at 2012 sugde giraffer som blir fraktet over himalaya hengende under helikopter fikk jeg lyst å se en skikkelig katastrofe film. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Er det noen som har updaten nu? Jeg har ikke den enda -_- Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) kom 11 "nye" filmer i natt, AVATOR preview på 4 minutter anbefaler jeg til alle PERFEKT måte å vise hva ZUNE streaming er god for, bravo MS Endret 17. november 2009 av Kewy Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Er det noen som har updaten nu? Jeg har ikke den enda -_- kommer ikke som en system update....alt bare dukker plutselig opp på skjermen og den er ute nå (iallfall for noen) Lenke til kommentar
Citus Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Weird måte å gjøre det på men men..får håpe at det kommer snart da! Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Noen som vet ca når denne oppdateringen er tilgjengelig? Håper dette fungerer like bra som folk påstår for da slipper jeg å gjøre meg selv til pirat slik jeg gjør nå. Edit: Der var oppdateringen klar hos meg også. Gleder meg til å teste dette her Endret 17. november 2009 av TSP Fjernet svar på innlegg som er fjernet fra diskusjonen Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Man må ha Gold mener jeg å ha lest. Men det har dere vel. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) mhm! det har vi! Lurte på en ting også! Kordan logger man seg på facern på xboxen? kan man skrive inn det gamle mailen eller går det via xbox mailen? Endret 17. november 2009 av Citus Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 bruker samme brukernavn og passord som du alltid har gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå