MindTooth Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Hei, Kommer med et lite forslag til hvordan "Vis nytt innhold" kan se ut. Siden dere har minsket bredden på designet, følte jeg navnet brakk av litt for tidlig. Derfor valgte jeg å slette "Forum" kolonnen og satte det under i Emne. Også endret bredden på de andre kolonnene også. Sjekk ut vedlegg for eksempel. Føler det ble mye bedre Hva synes dere? Birger Endret 15. november 2009 av MindTooth Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 La også til en endring i profilsiden. Flyttet "Rediger min profil" til høyre og på topp. Birger Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Endret hvordan den lille "Min konto" ser ut på høyre side. Birger Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Fine forslag dette Visste du forresten at vi ikke har minsket bredden på forumet? Du kan velge mellom flere skins, som har forskjellig bredde. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Takk Bruker den som heter "Innlegg.no", og for meg er den statisk i forhold til hva jeg er vandt med hos IPS: http://community.invisionpower.com/ Men hadde glemt det var flere templates Takk som sa fra. Birger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Synes det ser litt rart ut slik som det personlige bildet dukker opp i hjørnet nå. MindTooth sitt forslag synes jeg så mer ryddig ut. Hadde også vært fint om det hadde vært avataren som stod der og ikke det personlige bildet. Er langt flere som har avatarer. Tenker da på dette (som MindTooth foreslo) MIN KONTO Nå innlogget som: Lakus Kontrollpanel Innboks (0) Mine venner Logg ut Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Done. Skal få sett om vi får avataren der i stedet for personlig bilde, men det blir ikke i kveld Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Hadde selv tatt utgangspunkt i avatarene Det ble bra! Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg