Gå til innhold

Krigsspill


Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har en god del spill liggende, men nå har jeg bestemt meg for å spille et av de. Jeg håper på noen anbefalinger.

 

Det jeg er ute etter er et førstepersons krigsspill som ikke er for vanskelig. Noe lignende Medal Of Honor har vært glimrende. Jeg elsket det spillet. Jeg har tenkt på Vietcong og Delta Force Black Hawk Down. Er det noen andre spill dere vil anbefale meg ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

Jeg har en god del spill liggende, men nå har jeg bestemt meg for å spille et av de. Jeg håper på noen anbefalinger.

 

Det jeg er ute etter er et førstepersons krigsspill som ikke er for vanskelig. Noe lignende Medal Of Honor har vært glimrende. Jeg elsket det spillet. Jeg har tenkt på Vietcong og Delta Force Black Hawk Down. Er det noen andre spill dere vil anbefale meg ?

 

Kan anbefale Global Ops, selvfølgelig HL, eh BF1942, Op flashpoint, vel, noen flere nå?!

Lenke til kommentar

Howdie

 

Dere har nevnt noen av de beste spillene som finnes til PC i den aktuelle sjangeren. Men jeg føler likevel at et av de beste er utelatt: Americas Army Operations (AAO).

 

Dette er et gratis spill (for dem som ikke visste det) og kan lastet ned fra http://www.americasarmy.com

Jeg anbefaler dette spillet og kan for øvrig opplyse om at en solid update til spillet er på vei, som vi introdusere blant annet "medics". :woot:

Lenke til kommentar

the sum of all fears var ikke såå bra...dessuten er det en tactical shooter, ikke krigsspill....

 

Operation Flashpoint + addons er vel det ultimate krigsspillet, når det gjelder realisme og dybde...men han ville ha et enkelt :) tja...okda..

 

DF BHD...hmm vet ikke helt hva jeg skal si om dette..

 

battlefield 1942 og Day of Defeat til Half-Life er jo kurrante...

Vietcong, hmm vet ikke helt jeg...sikkert bra det...

 

call of duty så fedt ut...synd det ikke er ferdig...

Lenke til kommentar

Battlefield er faktisk helt klart kongen på haugen, særlig med desertcombat mod'en. Forøvrig så er Black Hawk Down også kjempegøy, selv om det lider av noen av de typiske deltaforce feilene (fiendene dukker opp på samme sted hver gang, kulene går ekstremt rett over enorme avstander (pixel-perfect aim) etc). Men grafikken er schweet... :)

Lenke til kommentar

Operation Flashpoint er veldig bra.. Satt i over 6 timer med det på LAN i dag, og herregud til gøy vi hadde det! Eg hadde lagd et mission som tok til slutt 2 timer og gjennomføre, og sjølv om eg visste kor alt var så holdt eg pusten heile vegen. Veldig veldig bra!!

Lenke til kommentar
Urban"]Howdie

 

Dere har nevnt noen av de beste spillene som finnes til PC i den aktuelle sjangeren. Men jeg føler likevel at et av de beste er utelatt: Americas Army Operations (AAO).  

 

Dette er et gratis spill (for dem som ikke visste det) og kan lastet ned fra http://www.americasarmy.com

Jeg anbefaler dette spillet og kan for øvrig opplyse om at en solid update til spillet er på vei, som vi introdusere blant annet "medics".  :woot:

 

Lastet ned spillet etter din anbefaling,men har store problemer med å komme inn på servere,finner en server med ledig kapasitet,logger meg på får beskjed om at autorisasjons serveren er nede....merkelig at andre er på den serveren da?

Noe settings jeg har glemt kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...