Gå til innhold

God Of War III, diskusjon rundt kommende slaget mot gudene!!!


Toman18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk til postkassa idag, på min deilige fridag med høye forventninger. Å kunne ikke se spillet når jeg åpnet opp, men det var heldigvis bare klemt innmellom noen reklame aviser. Så nå ligger god of war her, klart til å entre ps3en. Men jeg har ikke nok build up, føler jeg må på butikken og handle usunn mat for at det skal bli en bra kveld.

Lenke til kommentar

Forresten, hvor mye koster disse "HD verjsonen" av GOW 1 og 2?

 

Billigste jeg kan se er 408,- hos dustinhome.no http://www.dustinhome.no/pd_5010369608.aspx?csref=pricecompare_kelkoo_1697&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=SONY+COMPUTER+ENTERTAINMENT+EUROPE+GOD+O

 

Koster egentlig 309,- men de skal ha en enorm sum i frakt.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Forresten, hvor mye koster disse "HD verjsonen" av GOW 1 og 2?

 

Billigste jeg kan se er 408,- hos dustinhome.no http://www.dustinhome.no/pd_5010369608.aspx?csref=pricecompare_kelkoo_1697&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=SONY+COMPUTER+ENTERTAINMENT+EUROPE+GOD+O

 

Koster egentlig 309,- men de skal ha en enorm sum i frakt.

 

hmm, da tror jeg heller kjøper brukt hos gamestop (PS2 versjon da), vet ikke helt om jeg skal kjøpe en konsoll for bare et spill.

 

Jeg kan vente :D

Lenke til kommentar

Forresten, hvor mye koster disse "HD verjsonen" av GOW 1 og 2?

 

Billigste jeg kan se er 408,- hos dustinhome.no http://www.dustinhome.no/pd_5010369608.aspx?csref=pricecompare_kelkoo_1697&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=SONY+COMPUTER+ENTERTAINMENT+EUROPE+GOD+O

 

Koster egentlig 309,- men de skal ha en enorm sum i frakt.

 

hmm, da tror jeg heller kjøper brukt hos gamestop (PS2 versjon da), vet ikke helt om jeg skal kjøpe en konsoll for bare et spill.

 

Jeg kan vente :D

 

Det er utrolig mange ekslusive spill til PS3, så hvis du hadde kjøpt deg en så hadde du nok sikkert kjøpt en del av dem også :p Kan nevne i fleng, Uncharted 1 og 2, Resistance 1 og 2, Killzone 2, Motorstorm, Siren Blood Curse, Ratchet & Clank, Heavy Rain, inFamous, MGS 4, LittleBigPlanet og sikkert enda flere som jeg ikke kommer på i øyeblikket. Rett og slett en kjempekonsoll. Anbefales :)

 

 

Bestilte du standard-versjonen whackedorange? Ser det står at varene pakkes.

 

Bestilte den vanlige versjonen ja

 

Jeg har bestilt Trilogy Edition, så er vel derfor det tar så lang tid kanskje.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Elkjøp kan sende ut slike mail, selv om de ikke har sendt ut ting fra lageret.

Det er nok det de har gjort de fjottene. :angry:

Ifølge dem ble spillet sendt fredag, men jeg har fortsatt ikke fått det!

Men hvis spillet ligger i postkassen min i morgen som vel er utgivelsesdatoen så er det vel greit likevel. Selv om jeg tviler på at det kommer til å skje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...