Gå til innhold

God Of War III, diskusjon rundt kommende slaget mot gudene!!!


Toman18

Anbefalte innlegg

Se der ja, veldig bra! Bare hyggelig!

 

En ting: Jeg kjøpte i dag en kode på e-bay for en "God of War 3 Theme-pakke" for 12 kroner, det var en slik du får når du drikker nok Mountain Dew fra 711 i USA. Å skrive inn en slik kode på en europeisk konto fungerer ikke. Jeg måtte svitsje til min Amerikanske. Det er mulig når det gjelder nedblastbart innhold på din amerikanske GOW3 at du må ha en amerikansk konto. Dette er jo ikke noe problem å lage, men bare så du ikke får panikk om kodene dine ikke virker med en gang.

 

Ah... Sjelden jeg har ønsket at helgen skal gå fort over men du verden, er SINNSYKT klar for onsdag... :)

 

 

 

Har amerikansk konto og min erfaring er at når saker og ting først er nedlastet så er de nedlastet til maskinen. Begge brukerne mine har alltid fått tilgang til det den andre kontoen har lastet ned, om man kan si det slik.

 

Jeg skulle ønske onsdag den 17. var en søndag, så kunne jeg sittet hele dagen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk melding fra Elkjøp I dag, eller egentlig i går da (12/3) om at de har sendt spillet allerede. Det er første gangen de har klart å sende et spill slik at jeg får det på eller før utgivelsesdatoen. Imponerende! :)

 

Bare litt synd at den venstre tommelen min ser slik ut etter et uheldig forsøk på å knekke en gammel brenne-CD. Jeg får nok ikke spilt noe annet en Flower til det kuttet der gror igjen :cry:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

post-226-1100374889_thumb.jpg
Endret av Kuff1
Lenke til kommentar

Fikk melding fra Elkjøp I dag, eller egentlig i går da (12/3) om at de har sendt spillet allerede. Det er første gangen de har klart å sende et spill slik at jeg får det på eller før utgivelsesdatoen. Imponerende! :)

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

post-226-1100374889_thumb.jpg

 

Fikk samme mail'n i går, og så får vi jo se da om spillet ligger i postkassen på onsdag, det burde gjøre det da. De har nok tatt til seg den massive kritikken de har fått i det siste, så det er lov å håpe på forbedringer.

Lenke til kommentar

Har dere lyst å høre en trist historie?

 

Har fårhåndsbestillt spillet hos GS, og det hentes selvfølgelig på slippdato smile.gif Tingen er..at eg jobber ettermiddag skift neste uke, så da må eg altså stikke innom GS og hente spillet,bringe det med på jobb for og så hoppe til sengs når eg kommer heim igjen...HMS-møte på torsdagen før jobb ftw!

 

Alle tiders eh?tongue.gif

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ser elkjøp selger det til 399,- Da blir det nok en tur ut der på onsdag :D

Samme her. Skulle egentlig bestille fra Gamezone, men har så lite penger igjen etter å ha betalt regninger at jeg må spare penger hvor enn jeg kan. Det er greit nok å spare penger, men nå har jeg jobbet et steinkast unna Elkjøp i flere uker og på onsdag er det, typisk nok, første dagen på et nytt prosjekt et annet sted.

Lenke til kommentar

Neida jeg skjønner dilemmaet. Har vært der selv, mitt største problem er jo at jeg kjøper alt for mange spill. Har ikke fullført mer enn halvparten av hva som står i hylla mi, noen spill står faktisk fortsatt i plast. Men heldigvis roer ting seg litt ned på release sida.

Lenke til kommentar

Neida jeg skjønner dilemmaet. Har vært der selv, mitt største problem er jo at jeg kjøper alt for mange spill. Har ikke fullført mer enn halvparten av hva som står i hylla mi, noen spill står faktisk fortsatt i plast. Men heldigvis roer ting seg litt ned på release sida.

 

Kan kjenne meg igjen der ja. Har drevet spillbutikk før og har en samling som kan diskuteres som usunt for lommeboken! Nå har kona vært og byttet en del av spillene inn på Gamestop. Men til gjengjeld så er det på bekosting av flere plast covere i hylla..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...