Gå til innhold

God Of War III, diskusjon rundt kommende slaget mot gudene!!!


Toman18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere som ikke har testet God of War 3, gled dere :) Har nå sittet mange timer i strekk med Kratos, og jeg har latt meg imponere stort. Jeg er ingen fan av serien, og har heller ikke spilt de første spillene noe særlig, så jeg tok turen til en kompis som er blodfan. Han fikk meg til å kjøpe God of War Collection når jeg var i USA før jul, og han sier til meg at han har spilt gjennom demoen av GoW 3 sikkert 30 ganger. Så når jeg ringte han og fortalte forrige uke at jeg hadde God of War 3 ble han helt vill i nikkersen. Vi satt hele lørdagskvelden og kjempet oss fra helvete og opp til toppen av fjellet. Jeg må si at jeg nesten aldri har sett et så vakkert spill. Spillet flyter som en drøm. Det sliter ikke et eneste sekund. Sjekket status på projetor, 720p/60fps. Man får virkelig følelsen av å være en liten brikke i det store spillet når man kjemper mot disse figurene som er like store som et middels stort amerikansk kjøpesenter.

 

Akkurat nå angrer jeg litt på at jeg lånte bort spillet til kompisen min. Tror jeg må hente det tilbake hehe.

 

Som en liten smakebit legger jeg ved bildet av coveret :)

post-25-1100357972_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Å du din heldige sonofabitch. Jeg har lyst til å spørre deg om så mangt, men jeg vil ikke høre svarene. God of War er en serie jeg alltid har respektert, men i likhet med deg har aldri fått spilt dem noe særlig. Treeren blir derfor første gang jeg spiller et helt God of War spill og jeg gleder meg som fy.

 

(Og ja, jeg har lest meg opp på historien bak)

Lenke til kommentar

På de to første bildene synes jeg det er litt dumt at de gjorde scenen så mye lysere. Synes det var sinnssykt kult å komme ut ifra bekmørke og hoppe ned på de stakkars fiendene i demoen. På de to neste går det i mye av det samme om man ser på bakgrunnene. De er betydelig lysere og rett og slett mye tommere enn i demoen. Men uansett så ser jo spillet helt fantastisk ut og jeg tror nok ikke jeg kommer til å finne noe og klage på når jeg sitter med det.

Lenke til kommentar

Noen som har noen anelse om det fortsatt er mulighet for å skaffe seg Ultimate/Trilogy Edition? Og isåfall hvor? :)

 

Ingen i Norge får denne virker det som. Nordisk Film mistet en trailer mellom Danmark og Norge. Dvs: De mistet den ikke i Skagerak, men på kjøretur mellom Danmark og Norge. Det er tydeligvis ikke så farlig med hverken fraktkostnader eller sikkerhet.

 

Jeg er ekstra bitter. Bestilte for en evighet siden til knallpris (gjennom en kompis). På pluss-siden får jeg orginalutgaven til kr 0 så lenge.

Lenke til kommentar

Noen som har noen anelse om det fortsatt er mulighet for å skaffe seg Ultimate/Trilogy Edition? Og isåfall hvor? :)

 

Ingen i Norge får denne virker det som. Nordisk Film mistet en trailer mellom Danmark og Norge. Dvs: De mistet den ikke i Skagerak, men på kjøretur mellom Danmark og Norge. Det er tydeligvis ikke så farlig med hverken fraktkostnader eller sikkerhet.

 

Jeg er ekstra bitter. Bestilte for en evighet siden til knallpris (gjennom en kompis). På pluss-siden får jeg orginalutgaven til kr 0 så lenge.

 

Jeg sjekka med Lefdal(.com) hvor jeg bestilte Trilogy Edition. De sjekka med leverandøren og alt så ut til å være vel; jeg får den i posten den 17.

 

Men klart, en fugl i hånda osv...

Lenke til kommentar

Noen som har noen anelse om det fortsatt er mulighet for å skaffe seg Ultimate/Trilogy Edition? Og isåfall hvor? :)

 

Ingen i Norge får denne virker det som. Nordisk Film mistet en trailer mellom Danmark og Norge. Dvs: De mistet den ikke i Skagerak, men på kjøretur mellom Danmark og Norge. Det er tydeligvis ikke så farlig med hverken fraktkostnader eller sikkerhet.

 

Jeg er ekstra bitter. Bestilte for en evighet siden til knallpris (gjennom en kompis). På pluss-siden får jeg orginalutgaven til kr 0 så lenge.

 

Jeg sjekka med Lefdal(.com) hvor jeg bestilte Trilogy Edition. De sjekka med leverandøren og alt så ut til å være vel; jeg får den i posten den 17.

 

Men klart, en fugl i hånda osv...

 

Var i kontakt med Elkjøp, og selv om han jeg snakket med ikke virket å være helt med fikk jeg inntrykk av de ikke hadde problemer. Det virker bare som om jeg har vært veldig, veldig uheldig. Sett litt rundt på nett og det eneste man finner er utgaven overpriset på nett. Ikke overrasket over at det er utsolgt :)

Lenke til kommentar

Yxeflens: Ser at forhandlerne får en "Collectors Edition" av GOW her i Norge også. (http://www.godofwar.com/no_NO/index.htm#Discover-the-Games). Krev å få den. Ellers er det mange som selger forskjellige ting på ebay. "Ultimate edition" er slett ikke så dyr der.

 

Om du kjøper (eller får) den vanlige editionen på utgivelsesdagen og bestiller en "Ultimate Edition" (ca. $200) og en GOW1+2 Collectors Edition (ca. $20) så har du jo egentlig pakka billigere enn i Norge. I tillegg stikker du på Gamestop og bytter inn en av GOW 3'ene, når den nye kommer.

 

Nouse4aname: Hehe! Blir nok onsdag som oss andre, ja!

Lenke til kommentar

Yxeflens: Ser at forhandlerne får en "Collectors Edition" av GOW her i Norge også. (http://www.godofwar.com/no_NO/index.htm#Discover-the-Games). Krev å få den. Ellers er det mange som selger forskjellige ting på ebay. "Ultimate edition" er slett ikke så dyr der.

 

Om du kjøper (eller får) den vanlige editionen på utgivelsesdagen og bestiller en "Ultimate Edition" (ca. $200) og en GOW1+2 Collectors Edition (ca. $20) så har du jo egentlig pakka billigere enn i Norge. I tillegg stikker du på Gamestop og bytter inn en av GOW 3'ene, når den nye kommer.

 

 

Jeg satt på ebay i halve natt, og fikk tak i det jeg ville ha til en meget hyggelig pris :) Jeg havnet et pent stykke under $200 for både ultimate + gow collection (blir litt i frakt, da). Pakken merkes med gave, så man kan jo faktisk håpe på at den glir forbi tollen. Det eneste jeg ikke får er et par nedlastbare skins, men det skal jeg klare å leve uten.

 

Takker og bukker for tipset.

Lenke til kommentar

Se der ja, veldig bra! Bare hyggelig!

 

En ting: Jeg kjøpte i dag en kode på e-bay for en "God of War 3 Theme-pakke" for 12 kroner, det var en slik du får når du drikker nok Mountain Dew fra 711 i USA. Å skrive inn en slik kode på en europeisk konto fungerer ikke. Jeg måtte svitsje til min Amerikanske. Det er mulig når det gjelder nedblastbart innhold på din amerikanske GOW3 at du må ha en amerikansk konto. Dette er jo ikke noe problem å lage, men bare så du ikke får panikk om kodene dine ikke virker med en gang.

 

Ah... Sjelden jeg har ønsket at helgen skal gå fort over men du verden, er SINNSYKT klar for onsdag... :)

 

Et par tips til folket her som har hjulpet meg til å få tiden til å gå (ingen veldige spoilers her):

 

Gratis God of War 3 soundtrack låt:

http://www.aolradioblog.com/2010/03/05/god-of-war-3-soundtrack-brothers-of-blood-free-mp3-download/

 

Making of Chimera in God of War 3:

 

Ganske så personlig intervju med Stig Asmussen:

http://g4tv.com/videos/44610/Inside-Look-at-God-of-War-3-with-Stig-Asmussen/#video-44610

 

Henge på Gamefaqs med alle andre som veeeeenter:

http://www.gamefaqs.com/boards/gentopic.php?board=943928

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...