Gå til innhold

God Of War III, diskusjon rundt kommende slaget mot gudene!!!


Toman18

Anbefalte innlegg

Slik jeg ser det med innholdet i pakken så er det ikke så veldig mye der som frister, utenom 1ern og 2ern, og de har jeg allerede siden jeg importerte det. Resten der virker ikke så veldig spennende. De ekstra arena matchene tror jeg ikke en nødvendigvis spiller. Er typisk enkle ting de slenger inn i en dyr pakke, som ikke gir spillet noe mer dybde og knapt mer lengde. 3CDer med God of War musikk. Frister heller lite, siden det er veldig inntens musikk. Boksen er ganske kul da, men den alene er ikke verdt den høye prisen.

 

Bare mine tanker rundt den pakken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, den inneholder dette:

God of War III Trilogy inneholder:

 

God of War III (BDR)

God of War Collection (BDR)

Extra game content downloadable via PlayStation Network:

- God of War Combat Arena containing an exclusive environment and seven challenges to complete

- Dominus character skin (usable after completing the game)

- Apollo character skin (usable after completing the game)

- Phantom of Chaos character skin (usable after completing the game)

- Forgotten Warrior character skin (usable after completing the game)

 

Special audio bonus:

- God of War Trilogy Soundtrack - God of War I, II, and III scores from the game (3 individual CDs in total)

 

God of War: Blood and Metal EP - a heavy metal homage featuring original music inspired by God of War (downloadable via PSN voucher)

Additional content:

- Artbook

- Postcards

Og en replika av Pandoras Box.

 

Edit: Tror jeg skal snakke med 3.menningen min om han kan fikse en bedre pris til meg.

 

Er det den samme pakken som heter "God of War III: Ultimate Trilgy Edition" på platekompaniet? Venter fremdeles på at de skal legge ut en mulighet for bestilling. Står bare at det skal komme snart. <_<

Lenke til kommentar

Kan være fake, men det går rykter om at God of War III har fått 10/10 på IGN.COM!

Link

 

Det er ikke utenkelig faktisk, siden God of War fikk 9,8 og God of War II fikk 9,7... Jeg besvimer om det skjer, nok et PS3-eksklusiv som får perfekt karakter på IGN (ekstremt sjeldent at spill får 10/10 der) :D

Lenke til kommentar

Oi, hvis det får 10/10 på ign så MÅ jeg jo like det :p

 

God of War trenger ikke å anmeldes, God of War 2 var så sykt bra at de umulig kan kødde det til i 3eren. Det er egentlig bare å gjøre akkurat det samme på nytt, bare større, penere og mer brutalt.

Lenke til kommentar

Veldig sant, er et eller annet med feelinga i god of war som skiller det så fra lignende spill evt konkurrenter. Kanskje skalaen, med tanke på skalaen de dro på god of war 1 og 2. Husker første gang jeg så Chronos dra et tempel på ryggen igjennom ørkenen, det så helt sinnsvakt ut. 5 år siden nå, litt merkelig.

 

Uansett, 3ern blir uten tvil et fyrverkeri, og jeg håper historien leder dit jeg håper mest. Skal bli spennende å se.

Lenke til kommentar

Huff, Platekompaniet sa nettopp at de ikke hadde flere igjen av Ultimate Trilogy Edition. :(

 

Jeg vil ha denne utgaven! >_<

 

Noen som kan hjelpe?

 

Edit: Glem det, fant det til 1600,- på elkjøp! :D

 

Godt du fikk tak i en, de har gått tom de fleste steder ser jeg. Men det spørs om du får den på release siden det er elkjop.no. Jeg bestilte min på cdon.com for en stund siden til 1499,-. Håper for all del de sender den 3-4 dager før, da den må innom postkontor og cdon ofte tar en dag eller to ekstra i forhold til platekompaniet og absoluttspill.no å levere.

Lenke til kommentar

Huff, Platekompaniet sa nettopp at de ikke hadde flere igjen av Ultimate Trilogy Edition. :(

 

Jeg vil ha denne utgaven! >_<

 

Noen som kan hjelpe?

 

Edit: Glem det, fant det til 1600,- på elkjøp! :D

Du kan se om den jeg avbestilte ligger ute hos CDON. :)

 

Edit: Uff, jeg klarte å overse editen din. :p Fint at du fant den da.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Huff, Platekompaniet sa nettopp at de ikke hadde flere igjen av Ultimate Trilogy Edition. :(

 

Jeg vil ha denne utgaven! >_<

 

Noen som kan hjelpe?

 

Edit: Glem det, fant det til 1600,- på elkjøp! :D

Du kan se om den jeg avbestilte ligger ute hos CDON. :)

 

Edit: Uff, jeg klarte å overse editen din. :p Fint at du fant den da.

 

Ahaha, den er grei. :D

 

Jeg fikk faktisk Heavy Rain dagen etter release av Elkjøp, så jeg håper det går like fort denne gangen. Må ha spillet før jeg drar hjem til påsken. =)

Lenke til kommentar

Hørte på Invisible walls på gametrailers at deres reveiw kommer opp på mandag. (natt til tirsdag sikkert). Er ikke lenge før vi får høre om spillet holder mål :D

 

var på prinsen i dag og så det på storskjerm.

Tro meg, det HOLDER mål...og vel så det :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...