Jere Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Relativ tam demo etter å nettopp ha spillt igjennom Heavy Rain Får håpe selve spillet er like imponerende som det så ut som på GT TV, og at de ikke plukket ut alle de mest episke scenene for den visning 0_o Heavy Rain styrer du kun ved hjelp av quick events og består av en liten slåssescene mens i God of War 3 demoen fighter du 200 soldater, 1 gud og et monster samt angriper en Titan...... du får det ikke mer spennende og episkt enn det. Du slåss vel strengt talt aldri mot mer enn toppen 20 fiender om gangen. Og det eneste du gjør for å drepe Helios er å skyte en pil på han. Og Heavy Rain er da ikke bare Quick time Events, og heller ikke bare 1 slåssescene, med mindre du referer til demoen. Som jeg skrev, gleder meg voldsomt til spillet, syntes bare ikkke demoen var spesielt imponerende. Endret 28. februar 2010 av Jere Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Lastet i natt ned Darksiders, Dantes Inferno og GoW3 demo. Begynte med Dantes og Darksiders og etter å ha spilt gjennom disse (ikke hele Darksiders da den demoen var utrolig lang) var jeg litt meh. Mulig denne sjangeren ikke var noe for meg. Jeg er ihugga Zelda fan og elsket disse spillene, men Darksiders kilte meg rett og slett ikke på rett plass. Litt småskuffet etter disse tenkte jeg at jeg får gi GOW en sjansen. Fy pokker så moro jeg hadde det. Litt småuvant med fastlåst kamera, men når jeg kom over dette var spillet utrolig morsomt. Det var rett og slett en mer cinematisk opplevelse. Det føltes litt større ut enn de andre to, selv om det var lineært som pokker. Må si jeg gleder meg til denne tittelen nå. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Relativ tam demo etter å nettopp ha spillt igjennom Heavy Rain Får håpe selve spillet er like imponerende som det så ut som på GT TV, og at de ikke plukket ut alle de mest episke scenene for den visning 0_o Heavy Rain styrer du kun ved hjelp av quick events og består av en liten slåssescene mens i God of War 3 demoen fighter du 200 soldater, 1 gud og et monster samt angriper en Titan...... du får det ikke mer spennende og episkt enn det. Du slåss vel strengt talt aldri mot mer enn toppen 20 fiender om gangen. Og det eneste du gjør for å drepe Helios er å skyte en pil på han. Og Heavy Rain er da ikke bare Quick time Events, og heller ikke bare 1 slåssescene, med mindre du referer til demoen. Som jeg skrev, gleder meg voldsomt til spillet, syntes bare ikkke demoen var spesielt imponerende. Bare sliter med posten der Jeg fatter det bare ikke. Demoen der er ca det råeste jeg har sett. Du får det ikke mer episkt enn det her. Blir som å være på kino på premieren av The Gladiator og så går du midt inni filmen og sier "meh dette var kjedelige greier ja!" Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Å sammenligne God of War 3 mot Heavy Rain blir som å sammenligne gulost med en sykkel. De er ikke der for å sammenlignes mot en annen, og hvis man attpåtil skal krangle om hva som er best av Ost og sykkel, da kommer man ikke langt. (som kunne vært et argument for sykkel, og mot ost btw) Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Går ann å sammenligne spill utifra ulike vinkler hvis vinkelen handler om pixler noe som jeg har inntrykk av att den sammeligningen bestod av. Kratos kommer snart og gir oss den beste visuelle opplevelsen på konsoll og det skal bli utrolig vanskelig å overgå spillet på konsoll med tanke på grafikk. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Går ann å sammenligne spill utifra ulike vinkler hvis vinkelen handler om pixler noe som jeg har inntrykk av att den sammeligningen bestod av. Kratos kommer snart og gir oss den beste visuelle opplevelsen på konsoll og det skal bli utrolig vanskelig å overgå spillet på konsoll med tanke på grafikk. Virker mer som det gikk på hvor "episk" det skulle være, noe som er mye mer subjektivt en pixler og grafikk. Nå er det vel liten tvil om at GOW3 kommer til å blåse bort nesten all konkuranse når det kommer til grafikk. Den nesten 1 år gamle demoen holder seg bra, og de har lagt til en del effekter etterpå, blandt annet dept of field som man kan se på nyere trailere. Men å sammenligne GOW3 og Heavy Rain på grafikk blir også veldig rart med tanke på at de har helt forskjellige grafiske profiler og stiler. Mens heavy rain prøver å være så fotorealistisk som mulig så går GOW3 for det som vel blir kalt "hyperrealistisk". Det vil si at de går for en realistisk look, men stilisert med ekstra effekter. For å avslutte så må jeg si at jeg er ferdig med Heavy Rain, og det var toppers, og gleder meg nå til Kratos setter opp camp i playstation min Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Give me 17mars!!! Og jeg blir glad å se noen venter på God Of War III, spillet fortjener virkelig det!! Glad jeg har forhåndsbestilt og betalt God Of War III allerede Episke kriger mellom monstrer, titaner og guder!!!! Dette i supergrafikk B) Endret 28. februar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ser veldig frem til dette jeg også. Har ikke spilt noe God of War-spill før, men tenkte jeg måtte prøve det også, så nå sitter jeg her og venter på at CDON skal sende meg God of War III Trilogy Edition. Blir en svært hektisk måned da med FF XIII, og pokémon Heart Gold/Soul Silver som kommer rundt samme tid som GoW III. Hører jeg noen si Luksusproblem? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg prøver for tiden å lese meg opp på historien til de forrige spillene. Diverse YouTube serier har klippet sammen alle cutscenene, men det er enkelte ting som må forklares dypere enn det noen cutscenes klarer. Foreløpig tror jeg at jeg har klart å fikse sammen et tålig godt bilde over hva som har skjedd. Og nei, jeg har verken tid eller energi til å spille gjennom begge de forrige spillene før jeg hopper på dette. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Ser veldig frem til dette jeg også. Har ikke spilt noe God of War-spill før, men tenkte jeg måtte prøve det også, så nå sitter jeg her og venter på at CDON skal sende meg God of War III Trilogy Edition. Blir en svært hektisk måned da med FF XIII, og pokémon Heart Gold/Soul Silver som kommer rundt samme tid som GoW III. Hører jeg noen si Luksusproblem? Dette gjelder meg og men jeg skal ha BFBC2 foruten det du skal ha Pluss ikke minst GoWIII Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Og nei, jeg har verken tid eller energi til å spille gjennom begge de forrige spillene før jeg hopper på dette. Begge de foregående spillene i forbedret utgave er med i Trilogy Edition så lurer på om jeg skal spille gjennom dem før jeg begynner på GoW III? Men var en monsterpris de skulle ha for den, 1800 kr! :o Endret 28. februar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Og nei, jeg har verken tid eller energi til å spille gjennom begge de forrige spillene før jeg hopper på dette. Begge de foregående spillene i forbedret utgave er med i Trilogy Edition så lurer på om jeg skal spille gjennom dem før jeg begynner på GoW III? Men var en monsterpris de skulle ha for den, 1800 kr! :o Med mindre du er blodfan av serien er ikke Trilogy Edition verdt det synes jeg. For min egen del kjøper jeg den pakken med spill nummer 1 og 2 i, også kjøper jeg nummer 3 i vanlig edition ved siden av. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Kanskje kan fremdeles avbestille, men den ser sinnsykt kul ut da. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Det gjør den, men det er en blodpris da. En får jo med ganske mye bra også tror jeg en får med spill nummer 1 og 2 i HD om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Jepp, den inneholder dette: God of War III Trilogy inneholder: God of War III (BDR) God of War Collection (BDR) Extra game content downloadable via PlayStation Network: - God of War Combat Arena containing an exclusive environment and seven challenges to complete - Dominus character skin (usable after completing the game) - Apollo character skin (usable after completing the game) - Phantom of Chaos character skin (usable after completing the game) - Forgotten Warrior character skin (usable after completing the game) Special audio bonus: - God of War Trilogy Soundtrack - God of War I, II, and III scores from the game (3 individual CDs in total) God of War: Blood and Metal EP - a heavy metal homage featuring original music inspired by God of War (downloadable via PSN voucher) Additional content: - Artbook - Postcards Og en replika av Pandoras Box. Edit: Tror jeg skal snakke med 3.menningen min om han kan fikse en bedre pris til meg. Endret 28. februar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 For en fan av serien, er det mye digg der ja. Jeg har ikke spilt noen spill i serien før, så for min egen del er den ikke aktuell egentlig. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ja sparer jo selvfølgelig 800 kr his jeg gjør som deg, så det vipper veldig frem og tilbake. Den er jo i veldig begrenset utgave da, litt spesielt å ha noe sånt. Allerede utsolgt de steder jeg har sjekket. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Det kommer vel mest ann på om du har penger nok til overs for den utgaven. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Sant, har jo fremdeles en god del igjen av tippegevinsten jeg la av til spillinnkjøp, mer enn nok til Trilogy Edition så tror jeg skal gå for det. Spillet ser lovende nok ut. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Absolutt. Go for it sier jeg bare. Du kommer til å angre om du ikke gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå