Gå til innhold

God Of War III, diskusjon rundt kommende slaget mot gudene!!!


Toman18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva skjedde med kino event konkuransen? Skulle de ikke kåre vinnere i dag?

There is no winners....ONLY CHAOS!!!

Så alle får være med?! Det hadde blitt skikkelig Kaos det...Men fra Halvor til alvor. Sa de ikke at de skulle trekke ut vinnere i dag? Har sykt lyst til å vite om jeg får være med eller ikke :/ Kanskje de driver å sjekker hvem som er 18 eller ei?

Lenke til kommentar

Er jo helt fantastisk om under 1 måned så har jeg mitt desidert mest etterlengte spillet på lenge. God Of War III vil levere meg en episk opplevelse, og maleri av ypperste klasse!!

Å den siste traileren ga meg så mye gåsehud, har sett den 19 ganger allerede og blir ikke lei!

 

Og det kommer ny footage fra God Of War III på GT Spike om ca 9 timer!

Ser også franske magasiner gir God Of War III alt fra 19/20 til 20/20

Så jeg vil tippe disse karaktere fra diverse sider

 

Gametrailers.com: 9.1 fordi det gjør ingenting nytt.

IGN.com: 9.3, føltes helt likt God OF War II, bare med bedre grafikk

Edge 7/10 eller 6/10: its only on PS3

Eurogamer.net 9/10

Gamespot: 9

 

Får å si det slikt, demoen for meg føltes fresh ut med mer komboer jeg fikk til!!!

Spillet er forlengst forhåndsbestilt og betalt

Umennesklige forventinger har jeg, dette hadde jeg også med Uncharted 2 og se hva som skjedde der, spillet leverte topp og mer!!

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Umennesklige forventinger har jeg, dette hadde jeg også med Uncharted 2 og se hva som skjedde der, spillet leverte topp og mer!!

Nå pleier du å ha "ummenesklige" forventninger til alle "storspill". Selv om uncharted infridde, så betyr det ikke at du alltid har rett....

 

Angående GOW3 så skal det vel en del feilskjær til for at det ikke skal innfri.

Lenke til kommentar

Okey, skyt meg! Men jeg må si det var gørr kjedelig å spille GoW 3 demoen, etter å ha spilt Heavy Rain. Meningsløs vold er ikke helt min greie lenger merker jeg. Selvfølgelig kan det ikke sammenlignes, men jeg har vært av den typen som likte slike spill.

 

Spillet var greit teknisk, hadde kanskje forventa litt mer fra grafikksiden og flyt med tanke på hvor lenge spillet har vært i utvikling for eksempel i forhold til Uncharted 2. Dette minner meg faktisk veldig om når GeoW 2 ble lansert. Spillet var så og si helt lik eneren, med kanskje litt bedre grafikk, samme gjelder her, bare grafikkhoppet er selvfølgelig mye høyere, da siste var på PS2. Dette er større(?), villere, og mer brutalt, men jeg vil ha en ny oppskrift til hack&slash sjangeren! Gi meg for eksempel det EA klarte å gjøre med skate.

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Hehe, for det første demoen er vel fra E3 ifjor, snart 1 år siden. Men jeg kan se det om du er lei av volden sånn sett. For min del er det endelig å få se hvordan historien til Kratos slutter av, han er uten tvil en av mine favoritt spill figurer noensinne og jeg vil gjerne se hvordan de ender det. Men så nettopp gametrailers sitt program og det ser jo helt insane ut, grafikk, størrelse og våpen + komboer, alt ser bedre ut. Gleder meg ekstremt mye.

Lenke til kommentar

Okey, skyt meg! Men jeg må si det var gørr kjedelig å spille GoW 3 demoen, etter å ha spilt Heavy Rain. Meningsløs vold er ikke helt min greie lenger merker jeg. Selvfølgelig kan det ikke sammenlignes, men jeg har vært av den typen som likte slike spill.

 

Spillet var greit teknisk, hadde kanskje forventa litt mer fra grafikksiden og flyt med tanke på hvor lenge spillet har vært i utvikling for eksempel i forhold til Uncharted 2. Dette minner meg faktisk veldig om når GeoW 2 ble lansert. Spillet var så og si helt lik eneren, med kanskje litt bedre grafikk, samme gjelder her, bare grafikkhoppet er selvfølgelig mye høyere, da siste var på PS2. Dette er større(?), villere, og mer brutalt, men jeg vil ha en ny oppskrift til hack&slash sjangeren! Gi meg for eksempel det EA klarte å gjøre med skate.

 

Skjønner deg godt jeg, etter å ha spilt Heavy Rain så ble det her rimelig lame... Ikke synes jeg det var noe wow faktor over det heller....som jeg har skrevet tidligere så synes jeg Dantes Inferno var en frisk pust til denne sjangeren.

 

Men da igjen så har vi jo bare sett en liten demo av God of War 3! Håper jo det blåser hjernebarken mitt ut av skallen, men innerst inne tror jeg det blir bare mer av det samme pakket inn i flere piksler.

Lenke til kommentar

Herre min gud, har dere sett denne ukas Gametrailers TV? Viser maaasse nytt fra GOW3, og det ser helt UTROLIG ut. Det går egentlig ikke an å beskrive spillet med ord. Jeg så ikke alt, fordi jeg vil oppleve det meste i spilet selv, men det lille jeg så har gjort meg frelst. Spillet kommer til å definere ordet EPIC en gang for alle i spillverdenen! Jeg får gåsehud bare av å tenke på spillet...

Lenke til kommentar

Spillte akkurat gjennom demoen, som var ganske så bra :) Grafikken er akkurat det vi burde forvente syns eg ellers er det GOW på sitt beste ^^. Hadde de slengt inn noe sixaxis piss på slutten der hadde eg knekkt kontrollen ihvertfall :p

 

Det skal mye til for å slå ME2 ang GOTY...men eg gleder meg til å avslutte Kratos sitt kaosmanifest mot Gudene ihvertfall!!

 

 

Lenke til kommentar

Og den demoen er langt ifra det jeg så hos gametrailers innen grafikk!!! Gleder meg til å slippe vreden mot gudene som gikk imot Kratos!

 

Chaos Will Rise Again!!

 

Viss ikke for mye offtopic så synes jeg ME2 så langt har skuffet litt, med tanke på cutscenefeil og lyd som forsvinner i de mest hektiske cutscenene jeg har sett, det var med Samara og dattera der forsvant lyden å så koselig når man har det anlegget!!!

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...