zlpw0ker Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Vet ikke om dette er ulovlig i forumet her jeg,hvis det er det så slett innlegget mitt. Jeg har en voucher kode slik man kan spille GOW3 demon,noen som har lyst på den som ikke har fått e3 demon så kan man pme meg. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Måtte finne fram denne tråden Spillet blir lansert 24 mars her til lands Dette er the game jeg gleder meg mest til i dette året!!! Av alt jeg har sett og har lest om lover episke kamper av dimensjoner, for eks en kamp mot Posedion, what more needs to be said!! In the end there will be only chaos!!! Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 hvor står det at GOW3 kommer hit den 24mars da`? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Playstation blog EU sier at de ikke har kommet med dato for EU enda. http://blog.eu.playstation.com/2010/01/28/god-of-war-iii-kratos-is-on-his-way/ Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg bare tipper den datoen, men siden US får det 16 mars så ender det vel her enten den 24 eller i den siste uken i mars Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 da får jeg bare kose meg med FF13 den 9mars imellom tia . grr..dantes inferno til fredag.gleder meg som fy. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg bare tipper den datoen, men siden US får det 16 mars så ender det vel her enten den 24 eller i den siste uken i mars Hvis vi ser tilbake på historien så vil vi få det i mai Tipper vi får det 18 mars. Store spillanseringer pleier å komme ut på torsdager her til lands. (mens tirsdag vistnok er dagen som USA holder høyt). Siden dette er et AAA(A) spill til Sony, så tror jeg de vil prøve å lansere det i mest mulig land samtidig, for å skape mest mulig hype om spillet når det kommer ut. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Om ca 1 dag og 8 timer så skal den nye traileren av God Of War III vises Dæven jeg gleder meg!! Gametrailers.com skal vise den Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 På tide vi har sett alt for lite av spillet sålangt etter min mening. Men det gjør det også litt mer spennende selvfølgelig. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Det nærmer seg denne mastadonten av ett spill ja Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Traileren var imponerende, kjenner at det er nok det spillet jeg gleder meg mest til i vår/år. Spilte gjennom enern og toeren før jul, og det minnet meg på hvorfor jeg gleder meg så utrolig mye til 3eren. Det eneste jeg ikke likte i demoen til 3eren var hvordan du fløy med de Harpees. Merket der at både jeg og mange av mine kompiser ikke fikk styringen helt i fingrene. Fikser de det så blir det veldig bra Traileren var btw utrolig godt laget. Chains are comming Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) http://www.gametrailers.com/video/episode-305-gametrailers-tv/62202 Andre som gleder seg til denne episoden av GT-TV? Tenker at jeg ikke bør se det for å ikke spoile for mye av spillet. På en annen side, hvem er det jeg prøver å lure, jeg må jo se det Endret 24. februar 2010 av bromle Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hehe gleder meg stort, tror ikke det vil bli for mye som blir spoila. =) bare rundt om endag ++ til vi kan se. Lenke til kommentar
jose1shot Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hakke gleda meg så mye siden MGS4. GOW3 er den 2 grunnen til at jeg kjøpte meg ps3!! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 God of War III demo tilgjenglig NÅ over PSN. Filesize over 2 GB... Laster ned nå Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg vet ikke om den er lagt ut ved en feil eller noe, men God of War III demoen ligger ute på PSN nå. Hvis dette er den samme demoen som jeg fikk med når jeg kjøpte District 9 på Blu-ray kan jeg i hvertfall konstatere at den er helt syk! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Lurer på om det er E3 demoen.. =) Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jepp det er E3 demoen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Endelig kan resten av oss få teste demoen....håper der leverer! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 GoW 3 demoen er virkelig seig. Har brukt flere timer på å laste ned greia, jo! Den bør være bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå