Gå til innhold

God Of War III, diskusjon rundt kommende slaget mot gudene!!!


Toman18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjennomførte Gow2 så sent som i dag. Anbefaler alle som ikke har spilt enern og nummer to på det aller aller sterkeste å kjøre igjennom disse. Vanvittig gode spill som til og med en drøss av dagens utgivelser ikke klarer å nå opp til sokkelesten en gang.

Nå ligger nummer tre fint i hylla, klar til action, må bare sette av en dag først :p

Lenke til kommentar

GRRRRRRR! Jeg kommer til å drepe Kratos selv om han ikke begynner å sparke rumpe snart. Forstå meg rett, det er ikke spillet jeg frustrer meg over, men mine egne evner til å spile det. Jeg er mer eller mindre fersk innenfor sjangeren og dør stadig vekk på normal. Fantastisk irriterende å måtte dø to-tre ganger hver gang jeg møte på litt motstand. Samtidig har jeg liksom kommet litt for langt til at jeg gidder å starte på nytt også.

Lenke til kommentar

GRRRRRRR! Jeg kommer til å drepe Kratos selv om han ikke begynner å sparke rumpe snart. Forstå meg rett, det er ikke spillet jeg frustrer meg over, men mine egne evner til å spile det. Jeg er mer eller mindre fersk innenfor sjangeren og dør stadig vekk på normal. Fantastisk irriterende å måtte dø to-tre ganger hver gang jeg møte på litt motstand. Samtidig har jeg liksom kommet litt for langt til at jeg gidder å starte på nytt også.

 

Hvis du dør mange nok ganger på rad vil spillet - litt uhøflig - spørre deg om ikke easy kanskje er litt mer passende for deg. Men du kan ikke justere den opp igjen om easy er litt i letteste laget.

Lenke til kommentar

Nei, jeg vil liksom ikke spille på Easy heller. Jeg har ikke spilt et spill på easy på flere år så det hadde satt et dypt hakk i stoltheten min. Kan nok hende jeg setter ned vanskelighetsgraden så jeg iallefall får fullført det, for med dagens hastighet vil jeg aldri bli ferdig før 2012. Men isåfall skal det være klart at jeg hadde klart det på normal :p

Lenke til kommentar

Spoiler for sluttdelen av spillet:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Har akkurat kommet meg til kampen mot Zeus når Gaia dukker opp og jeg må si at noen minutter tidligere fikk jeg den største nerdgasmen jeg har hatt på flere år. Øyeblikket jeg snakker om er selvsagt når Pandora vil inn i flammen, Kratos prøver å holde henne unna og Zeus terger opp Kratos til bristepunktet. Det uttrykket Kratos da gir fra seg før han slipper løs alt av sinne og bare banker rævva til Zeus så hardt at jeg kvermet meg i sofaen i ekstase og glede var så hinsides skamkult å se på at jeg sitter her og lurer på om selve slutten vil ha noen sjanse til å overgå dette. Men uansett om ikke slutten i seg selv overgår dette rent actionmessig har jeg uansett fått vitne til ett av mine alle største - om ikke det største - nerdgasmøyeblikket i mitt liv. Fy fabian hvor gjennomført heftig det var.

 

... og nå skal jeg spille videre for å få med meg slutten :D

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som tok litt til tårer på slutten eller?

 

Nei, men jeg ble sånn her:

 

:o <-- Hakeslep-meg

 

Ble helt sjokka av hva han faktisk gjorde :p Men skjønte ikke det aller siste, da (etter credits)

 

 

Du ser blodspor ut mot havet. Åpning for en "4'er"?

 

Lenke til kommentar

Har nå bestilt God of War collection, som er i postkassa om ca 2 dager. Så på onsdagen så blir det gjennomkjøring av GoW 1-3, kunne ikke gledet meg mer! Men det jeg er litt redd for er at jeg kanskje går litt lei etter det andre spillet, med da tanke på konstant hack n' slash i godt over flere døgn. Men etter alt det folk har sagt om spillene så håper jeg det går bra ..

Lenke til kommentar

Ble helt sjokka av hva han faktisk gjorde :p Men skjønte ikke det aller siste, da (etter credits)

 

 

Du ser blodspor ut mot havet. Åpning for en "4'er"?

 

 

 

Jeg tolka det dit hen at spillet skulle ende på samme måte som triolgien startet - med Kratos som kaster seg utfor stupet.

 

Synes det var en god - dog trist - slutt på en fantastisk episk spillserie. Håper de ikke selger seg og prøver å tyne mer penger ut av spillerne med en 4er. Er så mange spillserier som burde stoppet med æren i behold, og jeg håper GoW kan gjøre det, for det vil bli husket som en av tidenes beste spilltriolgier.

 

Lenke til kommentar

Ble helt sjokka av hva han faktisk gjorde :p Men skjønte ikke det aller siste, da (etter credits)

 

 

Du ser blodspor ut mot havet. Åpning for en "4'er"?

 

 

 

Jeg tolka det dit hen at spillet skulle ende på samme måte som triolgien startet - med Kratos som kaster seg utfor stupet.

 

Synes det var en god - dog trist - slutt på en fantastisk episk spillserie. Håper de ikke selger seg og prøver å tyne mer penger ut av spillerne med en 4er. Er så mange spillserier som burde stoppet med æren i behold, og jeg håper GoW kan gjøre det, for det vil bli husket som en av tidenes beste spilltriolgier.

 

 

 

mtp merket av ørnen som er trykket ned i steinen/fjellet Kratos lå på da vi forlot han før rulleteksten + kamerabruken når vi kommer ut mot stupet er det jo ikke helt utenkelig at han gjorde seg om til en ørn og fløy sin vei. Han er jo fortsatt sin fars sønn, og far hadde en tendens til å både like ørner og bli til en selv.

 

 

Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Plutselig bestemte bare Kratos seg for å bli til en ørn? Nei, jeg tror ikke det. Det jeg derimot tror er at det fuglesymbolet var en føniks som skulle representere at Kratos ikke er død, men at historien om han er over. Litt som slutten i Halo 3.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...