Gå til innhold

God Of War III, diskusjon rundt kommende slaget mot gudene!!!


Toman18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke smart å bruke de enda fordi viss du bruker de nå så får du ikke trophies ;), men viss du skal bruke de senere så må du først fullføre spillet regner jeg med.

 

King of the games has returned to Playstation 3, spillet knuser alle i den sjangeren, hade bra Buttonetta, Ninja Gaiden, Devil May Cry, DanTes inferno, Kratos hilser fra tronen ;)

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar
Jeg var nok dessverre for optimistisk ja, ingen spill i posten i dag til tross for at det er 5 dager siden spillet ble sendt :(

 

 

Ingen spill i posten her heller, bestilt fra Elkjøp, sendt på fredag (ifølge dem).

Det er for dårlig.

 

Jepp samme regla her også! Det er vel bare å konstantere at Elkjøps nettbutikk er noe dritt! Jeg anbefaler ingen å kjøpe noe der selv om prisen noen ganger virker forlokkende. Det er ikke verdt det! Fra nå av kommer jeg til å kjøpe de fleste spillene mine fra VGP. Det tar kanskje et par dager ekstra å få tilsendt spillene fra Canada, men prisen er uslåelig og de lyver ikke kundene opp i trynet slik Elkjøp gjør.

Lenke til kommentar

Ferdig etter 9.75 timer i strekk...Kan ikke huske at jeg har hatt dass pause i mellom eller noe mat. Men jeg husker at jeg satt pirogen min i kjøleskapet istedenfor microen før jeg begynnte å spille i dag. Nei fysj og fy, ikke bra å være oppe i 35 timer i strekk.

Lenke til kommentar

Ikke smart å bruke de enda fordi viss du bruker de nå så får du ikke trophies ;), men viss du skal bruke de senere så må du først fullføre spillet regner jeg med.

 

King of the games has returned to Playstation 3, spillet knuser alle i den sjangeren, hade bra Buttonetta, Ninja Gaiden, Devil May Cry, DanTes inferno, Kratos hilser fra tronen ;)

 

Jeg er helt klart enig at GoW 3 slår Bayonetta i setting og historie, men det er omtrent det.

Derimot det er 2 helt forskjellige action spill :p

 

Ninja Gaiden, tja, uenig, men nå elsker jeg ninja gaiden da, og ps3 brukere fikk jo "lette" versjonen av spillet =D

 

Dantes Inferno? tja, det er fattigmans/360 sin versjon av GoW, dog det er ikke et elendig spill, jeg foretrakk historien her framfor GoW, men GoW var mer mystisk for meg, fordi jeg kunne så lite om gresk mytologi.

Lenke til kommentar

Kratos er SINNA, og jeg liker det.

 

Mine to første timer i spillet fløy forbi som en kastet sneip i en tornado og jeg gleder meg til å komme meg hjem fra jobb i morgen. Nå skal jeg se den "Behind the Scenes" videoen på sengekanten før jeg svever inn i drømme land hvor jeg håper på å få til noe lucid dreaming med Kratos. Hadde ilalefall vært awesome :p

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Og da var jeg ferdig! knallspill :D

Spilte igjennom på Easy ettersom jeg er mer interesert i storyen enn å slite med en haug med fiender.

Omtrent helt mot slutten så klikka bakgrunnsmusikken helt, bokstavelig talt hakk i plata! måtte gå til ett save point og save for å så restarte hele spillet, noen andre som har hatt det?

Var også kun tre steder jeg måtte vente noe særlig på loading, helt utrolig :D

Lenke til kommentar

Jeg trodde jeg var like tøff som Kratos, men neida! Til slutt måtte jeg gå ned på Easy. Jeg døde for mange ganger :p

Ca hvor lett er det på easy? Jeg fikk nemlig store problemer med GoW 1 selv om jeg spilte på easy.:blush: Måtte faktisk gi opp hele spillet når jeg kom til en fiende som hele tiden spyttet ut mindre kloner av seg selv som man måtte skynde seg å drepe før de vokste seg like store som originalen. Som dere sikkert forstår så suger jeg eselballe i slike spill og jeg håper at easy i Gow 3 er enklere enn easy i GoW 1 slik at en noob som meg også klarer å fullføre dette spillet. Er det enklere? :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...