Gå til innhold

God Of War III, diskusjon rundt kommende slaget mot gudene!!!


Toman18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elkjøp kan sende ut slike mail, selv om de ikke har sendt ut ting fra lageret.

Det er nok det de har gjort de fjottene. :angry:

Ifølge dem ble spillet sendt fredag, men jeg har fortsatt ikke fått det!

Men hvis spillet ligger i postkassen min i morgen som vel er utgivelsesdatoen så er det vel greit likevel. Selv om jeg tviler på at det kommer til å skje.

 

Ja da blir det månelyst!

 

Klarer ikke å bli særlig engasjert av den vasne og klisjèfyllte historien i FF13 så jeg sitter liksom bare å spiller i påvente av GoW3...

 

Elkjøp leverte ikke Heavy Rain som jeg bestilte noen dager etter release, og datoen ble utsatt. Elkjøp ringte meg og beklaget seg noe voldsomt og sender meg spillet gratis, no charge. Da kan man ikke annet enn å gjøre flere bestillinger der altså :whistle:

Lenke til kommentar

Har spilt 4 timer, klarte ikke legge det fra meg før nu. Eneste pause utenom det her var middag. Det spilles som de 2 første, både i kamp og puzzles, bare alt har 10 ganger så stor skala og 100 ganger så deilig grafikk. Kan ikke fatte at det går så smooth som det gjør, med rundtom 50 fiender + en stor jækel på skjermen samtidig og du kan delje løs som bare det og bildet vil ikke slippe et tak.

 

Lyden er også fantastisk, stemmen til noen av karakterne har så høy røst og er så bra at man blir helt blåst vekk. Historien holder også mål, selv om den er litt mer forenklet, men den forklarer mye samtidig, gleder meg til å se hvordan det utfaller seg.

 

Eneste jeg kan klage litt på er kamera, som jeg syns er litt mer intenst enn det var i de 2 første, syns ikke det slipper så lett som før. Selv om jeg alltid syns god of war har hatt et fantastisk kamera, som har gått så smooth og gjort jobben for deg.

 

Alt i alt en fantastisk god of war pakke, for alle som elsker det. Vil egentlig stoppe litt så jeg ikke freser igjennom det på en kveld, det ville vært meget surt. Selv om det garantert blir spilt et par ganger til etter første fullføring.

Lenke til kommentar

Yes merka det på et par save punkter, noen ganger gikk det fint, andre ganger ikke.

 

Jeg runda det visst, woops!:p ble litt skuffa over hvor enkelt det er å få orbs og hvor få hemmelige områder det er , i forhold til de 2 første. Men historien, å fytti hell. Det finnes nesten ikke noe som gir større klimaks, uten tvil.

 

Burde glede dere, mens folk popper det i konsollen imorra begynner jeg på titan mode.

Lenke til kommentar

Finnes den HD-versjonen av de to første spillene i norske butikker i det hele tatt?

 

Den finnes på platekompaniet til rundt 400/500 kr tror jeg, men en enda bedre løsning er å kjøpe det på videogamesplus.ca (kanadisk nettbutikk), dette fikk jeg for rundt 220 kroner totalt forrige uke. Utrolig god pris, og du slipper momsen fordi de "jukser" med merkingen av pakken.

 

Det tar ca. 5 dager å motta, rett i postkassa.

Endret av Joananas
Lenke til kommentar

Fikk melding fra Elkjøp I dag, eller egentlig i går da (12/3) om at de har sendt spillet allerede. Det er første gangen de har klart å sende et spill slik at jeg får det på eller før utgivelsesdatoen. Imponerende! :)

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

post-226-1100374889_thumb.jpg

 

Fikk samme mail'n i går, og så får vi jo se da om spillet ligger i postkassen på onsdag, det burde gjøre det da. De har nok tatt til seg den massive kritikken de har fått i det siste, så det er lov å håpe på forbedringer.

 

Jeg var nok dessverre for optimistisk ja, ingen spill i posten i dag til tross for at det er 5 dager siden spillet ble sendt :(

Lenke til kommentar

Hvor kan man save? Spilte i 15 min og fant ingen savespots og plutselig måtte jeg avslutte pga strømmen måtte slås av.

 

Slapp av. Spillet autosaver på hvert checkpoint. Man kan også save manuelt med gjevne mellomrom slik som på de gamle spillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...