Puro Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 fader jacob. Da må jeg bli ferdig med ff 13 innen i morgen! Tror jeg kan bli særdeles vanskelig om jeg må si. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 sikkert sant...jeg er jo bare halvveis og jeg insisterer å bli 100% ferdig med alle side quests før jeg blir ferdig med spillet :/ Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Ikke brife med spillet, jeg har enda ikke fått det og nå har jeg vondt i magen av å vente, herregud :D Lenke til kommentar
MrDolce Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Elkjøp kan sende ut slike mail, selv om de ikke har sendt ut ting fra lageret. Det er nok det de har gjort de fjottene. Ifølge dem ble spillet sendt fredag, men jeg har fortsatt ikke fått det! Men hvis spillet ligger i postkassen min i morgen som vel er utgivelsesdatoen så er det vel greit likevel. Selv om jeg tviler på at det kommer til å skje. Ja da blir det månelyst! Klarer ikke å bli særlig engasjert av den vasne og klisjèfyllte historien i FF13 så jeg sitter liksom bare å spiller i påvente av GoW3... Elkjøp leverte ikke Heavy Rain som jeg bestilte noen dager etter release, og datoen ble utsatt. Elkjøp ringte meg og beklaget seg noe voldsomt og sender meg spillet gratis, no charge. Da kan man ikke annet enn å gjøre flere bestillinger der altså Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Svarte, er vi så nærme release alt? Jeg skulle jo spille gjennom Gow 1 og 2 først. Svarte da, jeg har jo ikke fått bestilt de ennå. Ser ut som jeg får vente litt med 3ern Amazon.com dere har kjøpt 1 og 2 gjennom? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 noen andre fra Trondheim som skal tidlig ned på spaceworld i morgen? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Har spilt 4 timer, klarte ikke legge det fra meg før nu. Eneste pause utenom det her var middag. Det spilles som de 2 første, både i kamp og puzzles, bare alt har 10 ganger så stor skala og 100 ganger så deilig grafikk. Kan ikke fatte at det går så smooth som det gjør, med rundtom 50 fiender + en stor jækel på skjermen samtidig og du kan delje løs som bare det og bildet vil ikke slippe et tak. Lyden er også fantastisk, stemmen til noen av karakterne har så høy røst og er så bra at man blir helt blåst vekk. Historien holder også mål, selv om den er litt mer forenklet, men den forklarer mye samtidig, gleder meg til å se hvordan det utfaller seg. Eneste jeg kan klage litt på er kamera, som jeg syns er litt mer intenst enn det var i de 2 første, syns ikke det slipper så lett som før. Selv om jeg alltid syns god of war har hatt et fantastisk kamera, som har gått så smooth og gjort jobben for deg. Alt i alt en fantastisk god of war pakke, for alle som elsker det. Vil egentlig stoppe litt så jeg ikke freser igjennom det på en kveld, det ville vært meget surt. Selv om det garantert blir spilt et par ganger til etter første fullføring. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Finnes den HD-versjonen av de to første spillene i norske butikker i det hele tatt? Og tro det eller ei, men i sta snublet jeg over hvordan spillet slutter, uten en gang å se etter info om spillet. facepalm.jpg. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Det er vel omtrent ingen loading i spillet, tror det bare 2 ganger i løpet av 6 timer hvor God Of War symbolet poppet fram, og det var kun noen få sekunder, dog det må merkes at hver gang vi skulle save så tok det 10 sekunder før vi fikk lov å trykke R1 som aktiverer velg save slot save. "hemmelig" loading time? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Yes merka det på et par save punkter, noen ganger gikk det fint, andre ganger ikke. Jeg runda det visst, woops! ble litt skuffa over hvor enkelt det er å få orbs og hvor få hemmelige områder det er , i forhold til de 2 første. Men historien, å fytti hell. Det finnes nesten ikke noe som gir større klimaks, uten tvil. Burde glede dere, mens folk popper det i konsollen imorra begynner jeg på titan mode. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Finnes den HD-versjonen av de to første spillene i norske butikker i det hele tatt? Den finnes på platekompaniet til rundt 400/500 kr tror jeg, men en enda bedre løsning er å kjøpe det på videogamesplus.ca (kanadisk nettbutikk), dette fikk jeg for rundt 220 kroner totalt forrige uke. Utrolig god pris, og du slipper momsen fordi de "jukser" med merkingen av pakken. Det tar ca. 5 dager å motta, rett i postkassa. Endret 17. mars 2010 av Joananas Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 da har jeg plukket opp GOW III på spaceworld i Trondheim. Blir vell 10 timer med intens spilling nå. Har ikke sovet på 26 timer så dette kan bli interesant. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Jeg får nesten ikke sovet i hele tatt har spillet i hendene mine om under 6 timer, herregud dem timene kommer til å gå sent Endret 17. mars 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Starscream1 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hvor kan man save? Spilte i 15 min og fant ingen savespots og plutselig måtte jeg avslutte pga strømmen måtte slås av. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Fikk melding fra Elkjøp I dag, eller egentlig i går da (12/3) om at de har sendt spillet allerede. Det er første gangen de har klart å sende et spill slik at jeg får det på eller før utgivelsesdatoen. Imponerende! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Fikk samme mail'n i går, og så får vi jo se da om spillet ligger i postkassen på onsdag, det burde gjøre det da. De har nok tatt til seg den massive kritikken de har fått i det siste, så det er lov å håpe på forbedringer. Jeg var nok dessverre for optimistisk ja, ingen spill i posten i dag til tross for at det er 5 dager siden spillet ble sendt Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Ingen spill i posten her heller, bestilt fra Elkjøp, sendt på fredag (ifølge dem). Det er for dårlig. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Ingen leveringsbekreftelse fra cdon.com enda. Det er for dårlig. Spesielt da det er et av årets største spill. Har skjedd litt for mange ganger nå at cdon ikke leverer til release. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg har aldri opplevd at CDON har levert til release. Jeg har som regel fått spillet et par dager etter. Jeg har ikke tid til God of War 3. Alt for mye annet å spille. Lenke til kommentar
tmespe Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hvor kan man save? Spilte i 15 min og fant ingen savespots og plutselig måtte jeg avslutte pga strømmen måtte slås av. Slapp av. Spillet autosaver på hvert checkpoint. Man kan også save manuelt med gjevne mellomrom slik som på de gamle spillene. Lenke til kommentar
Karl_N Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Fikk spillet fra cdon i dag, så nå blir det kaos av episke proporsjoner hjemme hos meg resten av dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå