Toman18 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) God Of War III til Playstation 3 Set in the realm of Greek mythology, God of War III for the last time puts Kratos at the center of the carnage and destruction as he seeks revenge against the Gods who have betrayed him. A single-player game, this final chapter allows players to take on the climatic role of the ex-Spartan warrior, Kratos, as he treads through the intimidating heights of Mt. Olympus and the dark depths of Hell once more to seek revenge on those who have betrayed him. Armed with double-chained blades. Kratos must take on mythology's darkest creatures while solving intricate puzzles throughout his merciless quest to destroy Olympus. Utilizing a new game engine built from the ground up and state-of-the-art visual technologies, the development team behind God of War 3 have made significant strides in giving players the realistic feel of actually being on the battlegrounds. With texture resolutions being quadrupled since God of War 2, God of War 3 will feature fluid, life-like characters, as well as dynamic lighting effects, a robust weapon system, and world-changing scenarios that will truly bring unmistakable realism to Kratos' fateful quest. Players will have a chance to join battles on a grand scale with many more enemies on-screen and be able to interact with levels like never before. Genre: Action Publisher: Sony Computer Entertainment Developer: SCE Studios Santa Monica Release Date: Spillet er ute, løp og kjøp!!! MSRP: $59.99 Exclusively on: PlayStation 3 ESRB: RP-M+ Bilder: Dette spillet blir helt enormt! Som mangen av oss som har testet GOW III E3 demo, vi kan forvente oss mye mer en det som har blitt vist til nå. Men demoen for meg var helt fenomenal!! Her i God Of War III får man servert doser med ultra vold i høy klasse, historie som virkelig skiller seg ut, bossfighter som blir enorme, grafikken er av høy klasse. Det er ikke noe coop enda som er bekreftet fra Sony eller Santa Monica Studio, kansje det kommer som DLC etter spillets lansering. Jeg gleder meg virkelig til denne eksklusiven perlen, 1eren og 2eren er det beste man finner på PS2 av spill, og nå snart kan man få tak i God Of War Collection som inneholder 1eren/2eren og en voucherkode til God Of War 3 demoen Im ready to take on the gods of greek once more!! Use my fury with Kratos's Blade's Of Chaos!! Endret 22. mars 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Collection er allerede bestilt fra VGA, blir bra. Men om GoW 3 kommer i Mars, kræsjer det med releasen til FFXIII, det passer dårlig.. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Collection er allerede bestilt fra VGA, blir bra. Men om GoW 3 kommer i Mars, kræsjer det med releasen til FFXIII, det passer dårlig.. Fra VGA? Hvilken butikk er det? Eller mente du VGP? Kunne selv tenkt meg å bestille pakken Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 og fyfaen jeg gleder meg til gow3,demoen var syko syns jeg. Og jeg synes det går helt fett med gow/ff13/gt5,er ikke om gt5 kommer da. Det største problemet for meg da vil vel og bestemme seg for hvilket spill og velge først. Trur når jeg får de så kommer jeg sikkert til sitte 1times tid for og bestemme meg.. . Jeg satt og tenkte og bestille gow serien fra usa,men så tenkte jeg hvis det kommer noen xpansions packs ellerno,så vil jeg helst ha alt på eu kontoen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Blir latterlig bra dette her. Det er sannelig ikke mange hack´n slash spill som jeg i det hele tatt orker å tenke på for tiden, da de fleste mangler en flyt som får alt til å virke smertefritt, men God of War spillene har virkelig tatt dansetimene seriøst. Litt misunnelig på de som har demoen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Dette er vel kanskje det spillet jeg ser mest frem til av de som kommer på PS3. Har til og med bestilt meg Ultimate Edition fra cdon (de har et annet navn på det, men regner med det er det samme). Aldri før har jeg betalt så mye for et spill. Nærmeste er vel Halo 3 Legendary Edition med hjelmen til Master Chief som kostet rundt 900,-. Håper vi får en demo snart som alle kan teste. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 På tide med en kose post som det her! er ikke de eneste som gleder dere, det her blir helt vilt og demoen viser jo bare hvor bra spillet har vært for mangfoldige måneder siden. Gir meg et bilde om hvordan det er 4 måneder fra nå ca:) God of war kan aldri slå feil tror jeg. Bare håper jeg får slutten jeg ønsker. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Dette er vel ikke God of war 3 relatert Men så God of War collection fikk god score på ign, så nå bestilte jeg meg et eksemplar fra statene. Gleder meg til å spille igjennom det mens jeg venter på 3'ern Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 God Of War III er en av fire spill jeg virkelig ser fram til neste år og når posten får ut fingern kan jeg kose meg med God Of War collection som er bestilt fra canada. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Hos meg så er dette number 1 jeg ser virkelig fram til i 2010, dem andre ser jeg selvfølgelig frem mot, men synes dette skiller seg ut fra mengden Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 God of war er den serien jeg starta med når jeg starta med hardcore gaming egentlig, så den har et lite spesielt sted i mitt hjerte, hvor bare kratos får bo og kicke ass. Så uten tvil at God of war 3 er den oppfølgeren jeg har ventet mest på utenom mgs4. gleder meg sykt, too bad det kommer så ufattelig mange gode spill i starten av neste år, er nesten for mye. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Såsant såsant, 3 av de spille jeg venter på neste år har foreløpig release i mars men det fjerde ikke har fått noen spesifikk dato ennå. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Spillte igjennom GOW2 i sommer..eg ble mektig imponert. At man kunne presse PS2 så vanvittig mye som det blir gjort her...Spillet fra start til slutt var kvalitet og brutal underholdning Så dette her blir nok collossalt bra! Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Huhu, etter å nettopp ha spilt gjennom demoen til GoW III fikk jeg frysninger bare av å lese gjennom denne tråden. Får G25 og playseat, i lag med NFS Shift, MS Pacific Rift og Dirt 2 i posten i morra. Buuuurde hjelpe til med å korte ned ventetiden. Men nuh skal jeg sette meg ned med God of War 1 i herlig 720p. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Har God Of War collection til PS3 liggenes. Skal bare bli ferdig med Call Of Duty: MW 2 først, så blir det og starte opp God Of War! God Of War 3 virker enormt, har kode til demoen men ikkje lastet ned enda, tror eg venter til eg er ferdig med de 2 første spillene. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Herregud som jeg gleder meg. Grunnen til at jeg kjøpte PS3 Det og masse bra PSN-spill. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Er ganske tafatt og kjøpe spill ut av en review, de spilla man vil ha researcher man på og ser trailers osv,men som sagt,gow trenger ingen intro da.Egentlig eneste grunnen jeg kjøpt meg ps3 var pga ff13,men gow er det andre spillet jeg gleder meg mest til nr1 is ofc FF13,men gow 3 ligger ganske tett. Kommer til og bli helt syked. Skal faktisk ta meg ferie i påske ferien eller når FF13 og GOW 3 kræsjer sammen. Da blir det hardcore gaming . Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Noen har sett noe nytt i God Of War 3, resten av det kan du høre her: http://www.n4g.com/ps3/News-442138.aspx N'Gai Coral ser ut som er helt paralysert, bare gleder meg å se hva dem to har sett. Jeg kan vel spekulere i at noen titaner forråder deg eller noe av episke proposjoner Bare å glede seg til embargo går ut i januar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ble ferdig med første God Of War i dag. Skal begynne på 2'ern i morgen. Helt fantastisk spill! Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Gjorde meg ferdig med God of War collection forrige helg. En ting jeg la merke til i II'ern er at det var veldig mye puzzles? Mengden var kanskje passe, men historien kort? Følte at jeg pusslet meg gjennom spillet, istedenfor å slakte. Fikk forresten mitt første Platinum trofè idag, på God of War selvfølgelig. Neste står for tur. Når det er sagt så kan ikke God of War III komme fort nok. Fortsettelsen blir mektig bra, med bedre grafikk og nye ingame motions blir det heftig. Med opptil 50 fiender i skjermbildet ligger det ann til ett saftig blodbad.. tror nesten at de skapningene man kan kontrollere kommer inn i bildet her. Litt trist å tenke på at det at dette blir enden på visa for Kratos, men slutten blir sikkert bra (som i logisk, verdig osv). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå