Chris1989. Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Etter et mission jeg renner ned en elv i SP og skal loade til neste mission får jeg frem dette bildet: Error Noe av det samme skjer av og til på MP når jeg skal loade før spillet starter. Dette har jeg gjort: - Opdatert Directx - Opdatert Catalyst skjermdriver PC Specs: Intel core2 duo E8500 3,17Ghz Ati Radeon HD 4870 X2 4GB Ram Noen som vet hva problemet kan være? Takk! Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Av en eller annen grunn ser det ut som om spillet ikke fikk nok minne: ran out of acces memory, men dette kan nok ikke være problemet, det ville være heller rart, når du har så gode spesifikasjoner er det egentlig absurd. Har du Windows 7? Den har visstnok en funksjon som skal gjøre slikt at der ikke skjermkortet klarer brasene, tar prosseroren over? Prøve å skru ned grafikken på det ene nivået? Ellers er det tomt i skrotten, prøv å google, kansje der er svar. Lenke til kommentar
Chris1989. Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Takk for svar. Nei jeg har Windows Vista. Kjører spillet på full grafikk uten lagg, prøvde å stille den på det aller laveste og det gikk forsatt ikke. EDIT: Fikk det til nå Endret 14. november 2009 av chris-.- Lenke til kommentar
xkakemannx Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 EDIT: Fikk det til nå Hei Noe i mot å fortelle hva du gjorde? Har nemlig samme problem selv. kakemann Lenke til kommentar
xkakemannx Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Fikk det til selv nå. For meg fungerte det ved å skru ned detaljer fra "extra high" til "high". Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Ettersom problemet er løst, stenger jeg tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg