Øystein.F. Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Både Dante, Ryu og Kratos er i ferd med å få rumpene sine grundig sparka. Les hele saken Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Ligner på Sarah Paylin Lenke til kommentar
Tracour Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Etter bildene ser det veldig likt ut som Devil May Cry 4... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Sparker rumpe? Dette klarer ikke engang bite rumpa til Kratos. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Håhå, dette har jeg gledet meg til en stund! Gleder meg ikke mindre etter en morsom sniktitt Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) For å illustrere hvor merkelig kroppsform denne dama har: Dette betyr absolutt ikkje at ho er ei hårete dame som aldri tar i ein barberhøvel (ikkje at det er noko gale i det) Mener du virkelig dette? o-o Endret 14. november 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Får håpe jeg får det snart. Venta i over 2 uker på det skal komme fra play-asia nå :/ Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 jeg skulle bestille det fra play-asia selv jeg. men så kontaktet supporten og de sa at alt er dubba som i lyd. Og det höres bare teit ut. så jeg bestemte met at jeg skulle vente til det kom ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå