- FuzioN Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Lights off, bitches! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Lyset på, gjerne dimmet om kvelden. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Av når jeg skal kose meg skikkelig Men ikke alltid det passer seg så bruker å ha lyset på. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Da jeg har konsollene(360 og PS3) koblet til hjemmekino'n med projektor, MÅ jeg ha lyset av. Herlig med spill som Dead Space og lyden på full guffe B) Lenke til kommentar
MartinHaTh Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Spiller som regel med lyset av.. Men hadde jeg hatt dimmer hadde jeg hatt på svakt lys. Men det har jeg ikke <_< Endret 16. november 2009 av MartinHaTh Lenke til kommentar
MrDolce Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Nesten utelukkende med lyset på. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Av når jeg spiller BioWare spill, og på når jeg spiller annet. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Dimmer lyset ganske lavt! Ikke for sterkt lys... Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Liker å spille med lyset på, men blir det for mye natt-action i spillet jeg spiller kan det hende at jeg skrur det av! Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Det er alltid på hos meg, men på lan liker jeg å ha det skrudd av Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Er det om kvelden så er lystet av, Lever meg best inn i spillet på den måten da allt rundt er mørkt og glemt. Om dagen er det så og si det samme men da står det vell på. Enkelt og greit Endret 17. november 2009 av Slettet-o2Xgh2 Lenke til kommentar
Bata Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Dimmet. Det vil si, har ikke lamper nok til at det skal bli kjempelyst, pæra på "mamma-datter" lampen min har gått så har bare den "datterlampa" på full peis vendt mot taket. I tillegg har jeg ei bordlampe bak skjermen vendt mot veggen for lys bak skjermen. Det skal visstnok være godt for hodet at det er lyst bak og i bakgrunnen for skjermen generelt. Noe det samme her. Hvor har du hørt at det skal være godt for hodet? Jeg ser vi er oppvokst i samme fylke så kanskje det er lokalt folke-vett eller hva man skal kalle det? Husker ikke, men kan sikkert stemme. Lokalt folkevett høres uansett unektelig flott ut! Lenke til kommentar
Citus Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Av når jeg spiller BioWare spill, og på når jeg spiller annet. Samme her og når jeg gamer CoD MW2 er lyset av Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Kommer fult an på hva jeg spiller, om jeg holder på med spill som prøver å skremme meg ønsker jeg å ha det mørkt, men eller er lyset nesten alltid på. Satt i en ukes tid uten lys på rommet og kjente at det var svært anstrengende i lengden. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 eg har det av visst det er lyst ute for då er det unødvendig, men har det på visst det er mørkt ute for øynene blir skadet av å se på en skjerm når det er mørkt rundt deg pågrunn av at lys styrken i en skjerm er ganske kraftig. men det finnes 2 untakk som då blir at visst det er mørkt på spillet tar eg av og til av lyset så eg ser ka som skjer bedre. og visst det er et skrekkspill så tar eg muligens av lyset for bedre feeling over spillet Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Siden skjermen min er utstyrt med Ambilight, er lyset selvfølgelig av Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Om jeg spiller på PC, har jeg alt lyset på lyset på. Spiller jeg 360, er det kun et lite lys ved siden av TV-en som er på. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Samme her Mala, Ambilighten på Tven er på mens hovedlyset er av Helt konge! Lenke til kommentar
vpR Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Er det om kvelden så er lystet av, Lever meg best inn i spillet på den måten da allt rundt er mørkt og glemt. Om dagen er det så og si det samme men da står det vell på. Enkelt og greit Enig! Er det mørkt rundt deg har du ikke noe annent og konse på en lyset fra skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå