Solosup Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hei, jeg har et problem som jeg lurte på om det var noen her på forumet som kunne hjelpe meg med. Har nettopp kjøpt Call of Duty MW2 på min PS3 slim, men når jeg forsøker å spille online så vil den ikke slutte å søke etter kamper på nett, noe jeg tror kommer av at jeg har NAT på strict. Lurer på om det er noen som vet hvordan jeg kan åpne portene på min PS3, eller om det er andre måter å løse dette problemet på? På forhånd takk Lenke til kommentar
Einride Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Du må åpne portar i routeren din, PS3-en har ingenting med det å gjere Finn ut kva router du har, sjekk portforward.com for å finne ut korleis du åpnar portar på den bestemte routeren. Så søker du på Google for å finne kva portar du må åpne. Det enklaste er nok å sette IP-adressa til PS3-en i DMZ på routeren. Då blir alle portar åpna mot PS3-en (bortsett frå dei du har spesifikt angitt til andre adresser i routeren). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå