RIP Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 la oss nå si jeg spiller fullguffe med høytalerene, kan det da skje at maskinen "ristes istykker" ? altså, at hardisken hakker eller no sånn :o virker litt muffins, men så har jeg ikke så store høytalere at jeg ser på det som et direkte problem bare lurte på om det kunne skje noe har vel litt å si om det er en stor magnet i nærheten da Lenke til kommentar
Stigern2k Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 hehe.. for 5-6 år sia når jeg dro rundt på hvert eneste lan som var å oppdrive, dro jeg alltid med meg cerwin vega høyttalere og en 300W forsterker.. høyttalerne sto både under bordet, oppå bordet og bak pc'en alt ettersom.. Merket aldri noe problem med pc'en, eller diskene Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 tror du kommer til å bytte delene før de blir ødelagt av vibrasjon. hvis de skal bli ødelagt etter kort tid, bør det vere kraftige vibrasjoner. Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 det var jo litt morsomt det da. ødelegge pc`en når man spiller høy musikk går nok ikke nei. men finnes mange magikere i verden Lenke til kommentar
RIP Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 jeg bare lurte, må nesten tapefast døra mi(på kabinettet) for den rister så styggjævlig Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hvis du har ei styggelig stor basskasse kan den jo kanskje overskride operasjonsnivået til en harddisk, slik at den får lese/skrivefeil. Men er nok mer sansynlig at ingenting skjer med unntak av feilbrenning av CDr hvis du har en CDbrenner av eldre dato. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå