Gamer.no-redaksjonen Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Til våren kommer det mer gripende action fra Sverige. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ser absolutt frem til dette spillet! Vet at Giantbomb har en walkthrough video, den har morsome klipp Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Likte veldig godt eneren, så dette ser jeg frem til Har hatt en forhåndsbestilling inne på det ganske lenge nå. Grafikken i JC2 ser utrolig lekker ut, og av det jeg har sett av gameplay videoer så ser det ut som et utrolig artig spill å spille. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Herre gud, så sykt mye av det som vises i screenshots ser ut...Me likes! Endret 14. november 2009 av MrLee Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Likte eneren selv veldig godt, kansje litt nedskrytt men Har lest at PS3 versjonen kan du ta opp film fra herjinga din og laste opp på youtube.com direkte fra spillet, eksklusivt bare til PS3 med denne opptakeren Kilde: http://www.playdevil.com/news/673/more-features-for-ps3-version-of-just-cause-2/ Endret 14. november 2009 av Toman Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Ps3 - Video capture feature - Can auto-record/record last 30 seconds of gameplay - Manual record up to 10 minutes - Can transfer directly to Youtube Morsomme features det. Håper neste GTA kan ha disse funksjonene. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Gleder meg sykt til dette spillet. likte enern veldig godt. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Er det en AT-4 (Pansarskot) jeg skimter på ryggens hans der han står fjellstøtt på taket av flyvemaskinen? Fett! Lenke til kommentar
Millha Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Må si jeg også gleder meg sterkt til dette. Liker det første også, men spillet aldri historie siden det ikke ga meg noe. Håper det blir så bra som det virker. For da har man mye gøy å begi seg utpå. BRING ON THE CHAOS!!!! Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Morsomt at Just Cause mannen og Bayonetta i akkurat samme positur. Endret 15. november 2009 av NordicGamer Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Haha. La merke til likheten på forsiden jeg også. Ikke dårlig observert NordicGamer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå