mcgroven Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Europa-datoen er klar for det etterlengtede rollespillet. Les hele saken Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 B) Gleder meg veldig. Kommer til å bli dritbra. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Pengene er allerede klart til dette spillet Blir PS3 versjonen på meg siden jeg føler FF serien er fortsatt på Sony Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Hvis du ikke har planer om å importere Final Fantasy XII er det dermed bare å sette seg i venteboksen. Fire måneder er da ingenting. Det har jeg strengt tatt ikke tenkt til å gjøre, ettersom det kom ut for flere år siden Endret 13. november 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ser ut til at dette må nedprioriteres på release. Alan Wake kommer ut 2 dager etter dette, og det har første prioritet neste år! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Går nok for PS3 versjonen, ikkje at eg ser på disc bytte som noe problem, men fordi eg KAN unngå det Endret 13. november 2009 av Mala Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Dette blir helt klart en CE hvis det kommer. Gjelder bare å se da. Dette er det spillet jeg har sett mest fram til i løpet av... Vel siden det gikk rykter om at en FFXIII kom. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Det ble også avslørt av vinneren av britiske X-Factor, flotte Leona Lewis, skal synge temasangen til spillet. Hva i... Håper Herr.Groven sitter med en liten skapforelskelse, om ikke så begynner jeg lure på om Gamer.no har vært på seminar i journalistikk hos Se&Hør-redaksjonen Spillet skal forøvrig ikke importeres, men det er mye mulig jeg blir å stå i kø på morran om mulig! Har gledet meg i flere år, endelig er tiden nær! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Så jeg må regne med å ikke se sola fra niende til ut mars altså? Endret 13. november 2009 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Ingen som har hørt noe nytt om japanske stemmer i vestlig PS3 versjon? Tviler desverre på at vi får dette, men det ville gjordt spillet enda bedre i mitt syn. Lenke til kommentar
BzWarm Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Den temasangen gjorde jo nesten vondt å høre på, mangler fullstendig sjarmen til de tidligere balladene i serien. Får håpe den bare spilles mot slutten av rulleteksten eller noe sånt. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Dette er vel det spillet jeg har gledet meg mest til helt siden jeg fikk ps3 og ser frem til det den dag i dag. Synes det virker helt fantastisk, og soundtracket står meg allerede nært hjertet! Følte ikke sangen passet helt til Final Fantasy, men hun har en veldig nydelig stemme. Endret 14. november 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Det var da en forferdelig dårlig video Glorifisering av seg selv nei? Merkelig hvilken tilnærming Japanesere har til det de tror er vestlig tilnærming. I mine øyne burde de bare gjøre det de ønsker å gjøre, istedet for å bry seg for mye om det vestlige. Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Får bare håpe det er muligheter for å spille den japanske versjonen med tekster og den orginale musikken. Tror jeg ikke orker høre en eller annen tilfeldig person fra et britisk TV gameshow synge i et Final Fantasy-spill :s Endret 15. november 2009 av Kuma Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Er du virkelig så naiv at du tror Leona Lewis kommer til å synge gjennom hele spillet? Enten er det rulletekstene eller introen. Nesten som Melodies of Life i Final Fantasy IX tenker da jeg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg har aldri spilt noen Final Fantasy spill tidligere så er veldig skeptisk til dette spillet. Det ser unektelig pent ut men dem klasiske manga lydene og stilen er en ganske stor turnoff for min del. Finnes så mye bedre i denne sjangeren pr idag liksom...men kanskje ikke til konsoll dog. Jeg tror dette blir et spill for fansen jeg...resten som ikke har interesse for serien eller manga stilen eller klynkingen for vært angrep en gjør vil nok ha bedre alternativer... Satse på det kommer en demo. Lenke til kommentar
maiN2k Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Tenkte at jeg skulle gi spillet en sjangse siden jeg har en kompis som er ihuga FF fan. Har aldri vært noe fan av asiatiske spill som jeg føler(betyr ikke at det er slik) er veldig overdramatisert. Men trailerne ser fete ut så hvorfor ikke tenkte jeg helt til jeg fikk vite at Hovedpersonene i spillet heter Lightning, Snow, Vanille og Hope. NO THX Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Trodde det var kodenavnet dem hadde i Team Nora jeg. Er 100% sikker på at Lightning har glemt navnet sitt og det bare er et kodenavn. De andre virker helt okei for meg. Bryr meg ikke så mye om personen hadde hetet Victoria eller Vanille. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) hvordan kan du ned prioritere FF13???..det blir mere epic enn gow 3. Eneste drit er at FF13 og GOW 3 kommer omtrent samme dato..xd.. Men venter fortsatt mer info om ff vs 13. Egentlig så er FF13 grunnen for at jeg kjöpte ps3'n i begynnelsen,men så ble jeg frelst når jeg testet DMC4,så ble bare mere og mere spill. Endret 19. november 2009 av trylle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå