Gå til innhold

Sammenkomst for foreldre med spørsmål om spill.


Snurreleif

Anbefalte innlegg

Aller først vil jeg bare si at jeg ikke hadde peiling hvor jeg skulle lage denne tråden, så moderatorene får bare flytte den hvis de mener det er nødvendig.

 

 

Jeg har i flere måneder hatt et ønske om å arrangere en sammenkomst for foreldre som har spørsmål ang. spill og barn/ungdoms relasjon til dette, og selv om jeg har noen få idèr om hvordan jeg skal få dette til å bli en realitèt ønsker jeg fortsatt innspill fra andre spillere og entusiaster om hvordan jeg kan arrangere en slik sammenkomst så smertefritt som mulig.

 

I utgangspunktet har jeg tenkt å ta kontakt med lokale aviser og lokal-tv for reklame rundt emnet, og kommunen der jeg bor (Elverum) om mulige lokalisjoner som kan stilles til disponasjon for sammenkomsten.

Jeg har dog ikke akkurat så mye penger at det gjør noe, og heller ingen utdanning som jeg kan skryte av som gjør at jeg ikke har noen annen kompetanse rundt området enn at jeg er en entusiastisk spiller og har vært det siden jeg var 4-5 år gammel, så det er nettopp her jeg ser etter mest tips.

 

Har dere noen innspill og råd om hvordan dette kan bli gjennomførbart?

 

På forhånd takk.

 

-Snurreleif.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har vel ikke noe mer kompetanse eller penger enn deg, men jeg støtter deg 100%. Er mange foreldre der ute som tror på diverse myter de hører om spilling, og det gjør meg litt tafatt når jeg får høre at barna deres ikke får spille barnespill fordi GTA er voldelig osv. Det finnes flere spill der ute enn kun de som handler om dreping, og mange spill er vel bedre fritidssyssel for barn og ungdom (og vokse for den saks skyld) enn mange filmer og annen popcornunderholdning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...