Gå til innhold

Politianmelder egne selgere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NetCom er allerede på syltinn is gjennom sin samarbeidspartner/datterselskap moobi. Ansvarsfraskrivelse på høyt nivå! NetCom "selger", mens moobi er selger. Om noe er galt dytter de ansvaret fram og tilbake. Fantastisk at de får lov til å holde på. Moobi svarer og kort, NetCom sier at moobi har solgt telefonen og vil ikke ta ansvar den veien. Når så mye er sagt, må jeg få presisere at selve abonnementstjenesten er grei. NetCom er ryddige der. Å overlate ansvaret for selve telefonen til ekstern operatør kunne med fordel vært gjort på en bedre måte. Moobi stinker! Hold dere langt unna å kjøpe telefon der. Har selv valgt å kjøpe ny telefon gjennom lokal leverandør, iflg. venner og tidligere erfaringer er det en mye bedre løsning selv om man må betale noen kroner mer for telefonen i seg selv.

Lenke til kommentar

Jeg jobber i bransjen, og får stadig høre om ufine metoder fra Ucan". Blant annet har de operert med gatesalg, der de tegner et abonnement med binding på gata og ber kunden komme inn til nærmeste butikk, der de kan få en telefon til en krone.

Få den "dritten" vekk. Jeg har inntrykk at hele selskapet driver useriøst.

 

Ucan2 er rett og slett en skam. Elendige salgstriks, elendige priser og elendig service. Jeg har selv blitt utsatt for et av triksene deres, der du kan velge fem personer du kan ringe gratis til. Dette sa de kun for å få numrene deres, for å prøve å selge dem abonnement!

Lenke til kommentar

Hei! For omlag 3 mnd siden hadde noen opprettet abb. på mitt navn uten mitt samtykke og underskrift på noen papirer. Dette var en tlf selger som hadde solgt personen jeg tilfeldigvis kjenner godt. Han var med i vår såkalt "trådløs familie". Da han bare hadde kontaktkort var jeg jurdisk eier over "trådløs familie" som viste seg at jeg var eier av hans nr etter han meldte seg inn.

Tlf selgeren viste at navnet stod på meg, og at dette ikke var han. Hun skulle ordne opp i det. Han ble meldt ut av vår trådløs familie, men det som virkelig skjedde var at hun bestilte abb på mitt navn. Selvom han gav tydlig beskjed om at det ikke var han. Jeg begynte selvfølgelig å mota regninger på over 1000kr per mnd og ble letteresagt irritert.

Netcom nektet å ta ansvar, vi måtte gjennom eierskifteskjema pga Netcom ikke "kunne" sette regningene på hans navn med hans samtykke. Endte opp med inkasso og gebyrer pga jeg ikke hadde penger til å betale dette. Jeg fikk utsette 1 regning, men resten gikk rett til inkasso. Totalt var det 3 regninger på ca 4000kr.. Vi fikk skrevet under eierskrifte men da jeg skrev under på det skjemaet var jeg vist jurdisk ansvarlig for alt. Noe jeg ikke ble opplyst om. Så ja, Ucan2 selger med svært ufine måter. Har vurdert å annmelde dette, men blir komplisert da personen som fikk abb er en nær venn av meg. Håper ikke noen andre har opplevd så dårlig service fra Ucan2 og Netcom.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg gikk rett på og ble lurt selv den 06.11, presenterte seg som netcom. Nå er mobiltelefonen min sperret,uten å ha fått nytt sim-kort fra Ucan 2 og det er umulig å få tak i de. Har vært å skaffet nytt Sim-kort selv.. Den virker jo selvfølgelig ikke fordi mobilen min er sperret til tidligere abonnoment, noe som de også lovte at de skulle ordne for meg. Er spent på om jeg får de 1000 kronene i avslag som lovet om de overholder det som de lovet : at de skulle betale opphørsavgiften som påløper fra det tildigere abonnementet. .. Frustrert

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...