Joachim_F Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Gray Matter, Ghost Pirates, 15 Days og Black Mirror 2 er blant spillene vi får servert i 2010. Les hele saken Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Gleder meg så utrolig til Black Mirror 2 og Gray Matter. Ser ut som at det blir et bra år for oss som liker pek-og-klikk spill Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Gleder meg mest til Ghost Pirates, men skal også få skaffet meg Black Mirror 2 og Gray Matter! Med andre slipp som A Whispered World, A New Beginning og Sam & Max season 3, ser det ut som 2010 blir et supert adventurespill år! Gleder meg Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Gleder meg klart mest til Grey Matter av disse, siden humoren i Ghost Pirates skal være omtrent som i Vampyre Story... og den synes jeg ikke akkurat traff spesielt bra. 2010 virker å bli et fantastisk år for adventurespill, ja. Må ikke glemme Book Of Unwritten Tales, som av mange blir sett på som det beste adventurespillet på mange år. Runaway 3 kan vel også bli okay, men det kommer kanskje i år allerede? Det nye spillet fra Secret Files-utviklerne kommer også neste år, i alle fall på tysk... så det kan jo hende engelsk versjon lar vente på seg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hadde faktisk helt glemt Runaway 3. De to andre, spesielt eneren, er jo utrolig gode spill. Book Of Unwritten Tales hadde jeg aldri hørt om før nå, men har sett litt på det og det ser utrolig bra ut. Mange skjulte perler som kommer som jeg ikke visste om. Skulle ønske slike spill fikk mer mediaomtale slik at vi som liker slike spill faktisk vet at de kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå