mcgroven Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Men det kommer et par nyheter fra Blizzard i 2010. Les hele saken Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Teit. Jeg vil ha Diablo. Nå. Men skal innrømme at jeg heller venter noen år ekstra og får ordentlig kvalitet enn å spille igjennom noe buggy halvferdig nå! Det blir vel bare å kose seg litt ekstra med Dragon age, Mass effect 2 og SCII Frem til diablo velger å komme da (= Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hvorfor kan de ikke vente med å avsløre det til det er igjen < 1 år ? Lenke til kommentar
mESA Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Dette var ikke akkuratt god-nyheter Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Dette var ikke akkuratt god-nyheter Dette er jo faktisk gode nyheter for oss som vil ha et ferdig spill som er mer polert enn en perle... og ikke et buggy mareritt som f.eks World of Warcraft. Gleder meg, og det tar den tiden det tar. En ting er sikkert; Diablo 3 blir bra. Lenke til kommentar
ladden87 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 log in på steam KJØP Torchlight... DONE Torchlight ER Diablo 2.5 .. virkelig artig spill Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Nei, Torchlight er en direkte ripoff av Fate, som er en slags Diablo 1.5. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Torchlight greide ikke å holde meg lenge på pinnen før jeg ble lei. Ganske dumt at de annonserer det så sinnsykt langt i forveien. Blir snart gal :/ Lenke til kommentar
trollfacelol Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Nei, Torchlight er en direkte ripoff av Fate, som er en slags Diablo 1.5. Det er jo lagd av samme folka.... Lenke til kommentar
LMH Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Det er jo lagd av samme folka.... Som betyr at dei har ein viss peiling på kva dei driv med, men ikkje at Torchlight er i nærleiken av det D3 kan komme til å bli. Men eit artig lite spel medan vi ventar? Så absolutt Alltid trist at spel kjem seinare enn antatt, men når det gjeld Blizzard så er det jo stort sett verdt det. Får håpe dei nyttar tida godt! Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Gleder meg forsåvidt også til Deathspank jeg! Samme type spill, tar bare seg selv ikke så seriøst Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Greit nok, blir et blankpolert knallspill uansett Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Det er jo lagd av samme folka.... For all del, men det betyr verken at Torchlight er nyskapende eller like omfattende som Diablo 2 - og sannsynligvis er det også langt unna Diablo 3s proporsjoner. Jeg er fryktelig glad i Torchlight, men at det en slags spirituell oppfølger til progresjonsformen man finner i Diablo 1 er nokså klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå