Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg irriterer meg fortsatt over at Microsoft tydeligvis ikke har noen planer om å øke hvilke filformater som er støttet, jeg skulle så veldig gjerne sett fullverdig MKV-støtte, så Xboxen faktisk kunne fungert som et godt mediasenter. Alt dette andre de bruker tid på å legge til er i mine øyne bare piss som ikke gir konsollen noen spesiell merverdi, mens et fokus på å utvikle Xboxen som mediesenter trolig er noe som kunne fristet potensielle kjøpere i langt større grad. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Bruk "PS3 Media Server" til å streame til Xboxen. Da knasker den i seg så godt som alle formater, inkludert .mkv. Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Og dette skal funke greit med u-moddet xbox? Enkelt å sette opp? Jeg og savner .mkv støtte... Endret 17. november 2009 av LinoraN Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Du innstallerer og starter Media Server og velger hvilke mapper du vil dele. Da dukker det opp "PS3 Media Server" i listen over enheter du kan streame fra på Xboxen. Det tar litt maskinkraft fra PC'n din, da, siden programmet konverterer on-the-fly. Men det er raskt, enkelt og brukervennlig! Edit: og det fungerer selvfølelig med Xboxer "out of the (x)box". Endret 17. november 2009 av Laland Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ok, takk for tipset-skal prøves Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå