lure Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Har lastet ned en film fra internett. Hvordan brenner jeg den? Noen tips?? Lenke til kommentar
lure Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Ja ikke sant . hvordan gjøre om filer til iso filer. Når jeg prøver og brenne får jeg svar at det må vere iso filer etc etc Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Bruke ISO-buster eller WinISO. Men er det ikke bare å brenne en video-cd da? Hvilket program bruker du. Går jo an å brenne alle typer filer vel. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Vi trenger nok litt mer informasjon! 1. Hvilket operativsystem/brenneprogram bruker du? 2. Hvilken filtype er filmen? 3. Skal filmen spilles av på PC eller "standalone" DVD spiller? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Om det er en avi fil f.eks så kan du overføre fila fysisk over til den stasjonen du har brenneren på.... Om det er en bin fil så må du bruke nero ev. fireburner... og brenne som ei image fil... brenner ikke så mye selv, men det er no sånt... Lenke til kommentar
lure Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Har xp/nero. Filtype,Det står kun videoklipp,men den kom fra kazaa. Den skal vises på "standalone" DVD spiller. Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 hmmm, tviler på at det går. videoklipp kan vises i vanlig media player. har prøvd det selv. går fett det. tror ikke du kan spille av den på vanlig standalone dvd spiller nei. Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 joda så lenge filmen er en .mpg fil så kan du brenne den som video cd i Nero, også se den i DVD spilleren din, viss dvd-spilleren støtter vcd da. Er filmen en .avi fil må du konveretere den over til .mpg står masse om dette på www.vcdhelp.com Lenke til kommentar
Bibendum Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg har selv Nero som fulgte med Plextor brenneren og det er egentlig såre enkelt. Kvaliteten blir ikke fullt så bra dog, når du konverterer til VCD eller SVCD. Jeg foreslår at du konverterer til sistnevnte dersom spilleren din godtar VCD/SVCD? Dette kan du enkelt gjøre ved å følge hjelperen som åpner seg i Nero og som hjelper deg med hele prosessen. En nyttig side som besvarer de fleste spørsmål du måtte ha finner du på: http://www.digital-digest.com Lykke til! Lenke til kommentar
kitbay2000 Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Mange svar her... men hvorfor ikke bare brenne fila som en vanlgi data fil ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå