Vegar Jansen Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Gratis musikknedlasting og reklamefri streaming kan knapt bli enklere. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Spennende! Nok et program som bare illustrerer at platebransjen snart blir å finne under et kistelokk. Dette skal jeg teste. Takk for en fin artikkel! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 alle har vel råd til 99 kr for spotify. slike tjenester som spotify burde føre til at ALLE ikke bruker lengre ulovlig gratis nedlastning. de som fortsattgjør det er Looooosers i mine øyne! Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 alle har vel råd til 99 kr for spotify. slike tjenester som spotify burde føre til at ALLE ikke bruker lengre ulovlig gratis nedlastning. de som fortsattgjør det er Looooosers i mine øyne! Ah, jeg begynner å bli lei all den bablingen om spotify. Jeg betaler ikke 99 kr i måneden når de ikke har halvparten av musikken jeg har på iPoden. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 hahahaha.. evig niceolainen.. kudost til artikkelskaper.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg