Gå til innhold

Test av Dagbladet på mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg kan styre meg for lodd og bannere jeg også. Men skal dere teste så får dere for pokker teste også da! Her bare antar dere at man ved å klikke så bestiller man noe uten å skjønne det. Og det er feil!

Klikker du på "Gratis lodd"-knappen så kommer man som vist til de 3 knappene som avbildet, men de har ingenting med den reklamen som er ovenfor. Hadde dere klikket på disse og sett, hadde dere fått til slutt beskjed om at du dessverre ikke har 3 like, og dermed ikke vunnet noen premie. Dermed blir du linket tilbbake til den opprinnelige artikkelen. Du løper altså ingen risiko ved å klikke på dem...men vinner gjør du vel heller neppe...

Lenke til kommentar

Vel, jeg kan styre meg for lodd og bannere jeg også. Men skal dere teste så får dere for pokker teste også da! Her bare antar dere at man ved å klikke så bestiller man noe uten å skjønne det. Og det er feil!

Klikker du på "Gratis lodd"-knappen så kommer man som vist til de 3 knappene som avbildet, men de har ingenting med den reklamen som er ovenfor. Hadde dere klikket på disse og sett, hadde dere fått til slutt beskjed om at du dessverre ikke har 3 like, og dermed ikke vunnet noen premie. Dermed blir du linket tilbbake til den opprinnelige artikkelen. Du løper altså ingen risiko ved å klikke på dem...men vinner gjør du vel heller neppe...

 

Aha, da beklager jeg det -trykket tydeligvis "Du Har En Ny Beskjed" i stedet og kom videre til en innholdstjeneste som kostet hele 90 kroner per uke, samt 29 kroner i etablering. Men når en slik annonse er plassert som den er, endrer det ikke mitt synspunkt i noen særlig grad; Det ser unektelig ut som om dette er en del av skrapeloddet.. :angry:

 

Men takk for opplysningen - jeg skal synliggjøre dette i artikkelen. ;)

Lenke til kommentar

Dere kunne vel testet sidene med Opera Mini også? Tipper dere ikke hadde vært sååå imponert over iPhone da... Ellers så har dere jo hoppet bukk over det mest avanserte OS-et, Windows mobil, som lar deg surfe tilnærmet som du gjør med din pc. Står ikke tilbake for iPhone på noen som helst måte, aberet med Dagbladet.no er at innstillingene for å komme til den normale nettsiden, er gjemt bort, og man må lete for finne det. Akkurat det er for dårlig, og burde stått med et stort minus foran.

 

Apropos loddene; er det noen som noengang har vunnet på disse?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...