Gå til innhold

Tilbud på gamestop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, jeg fant den heller ikke på nettsiden. Og må innrømme at jeg ble småirritert når jeg så at ekskluderingslista ble oppdatert med Alone in the Dark :whistle: .

Så blir å bestille Eat Lead og et annet så forhåndsbestille BF:BC2 ja.

hehe, nå har jeg sett at de fleste butikker har nesten en hel hylle med Alone in the dark, så det var jo bare nødt til å skje :p

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å få bytta inn sånn at jeg får 1 versjonene til 360n og en til ps3en? Eller er det maks et eksemplar pr spill uansett plattform?

Uten å vite noe sikkert så tror jeg det kommer ann på hvem som er bak kassa, du kan jo uansett bare bestille til den andre konsollen en annen dag :) hirr hirr...

Lenke til kommentar

ok jeg har kjøpt 2 spill fra cdon som ikke står på ekslusive lista, de er helt nye i Plast emballasje, før jeg går til gamestop for å bytte mot mass effect 2 skal jeg få vekk plasten fra spillene? :p eller skal jeg bare la det på?

Endret av calinescu
Lenke til kommentar

Denne tråden var et flott initiativ. Sånn som ungdommen likar...

Har et spel heime som eg aldri speler, og eg la nettopp inn bestilling på 3 spel frå play.com til ca 180 kroner totalt. Mass Effect 2 er bankers, så var det berre å ta seg en kopp kaffi og finne ut kva eg skal velge som det andre nesten-gratis-spelet. Herlig. :)

Kor ofte oppdaterer gamestop eksklusjonslista si, forresten?

Lenke til kommentar

Håper virkelig de fortsetter med dette tilbudet ut på nyåret. Har spart mange 100-lapper på dette tilbudet. Uncharted 2, Brütal Legend, MW2 og Saboteur er alle i hus mens forhåndsbestilling er lagt inn på Darksiders og Mass Effect 2. Venter også på et par billige spill fra play(£12 totalt) som skal byttes inn mot Dante's Inferno.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...